miss piggy
Gift med forumet
Hei jenter! Veit dere om vi kan spise fetaost? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om den er varmebehandletHei jenter! Veit dere om vi kan spise fetaost?![]()
Hmm... Det aner jeg jo ikke... Hehe. Sambo kjøpte sånn fetaost på glass som vi skulle ha sammen med middagen sjø.. Men da dropper jeg det for sikkerhetsskyld, vil ikke ta noen sjanserOm den er varmebehandlet![]()
Åja, greit å være tryggHmm... Det aner jeg jo ikke... Hehe. Sambo kjøpte sånn fetaost på glass som vi skulle ha sammen med middagen sjø.. Men da dropper jeg det for sikkerhetsskyld, vil ikke ta noen sjansertakk for svar søta
![]()
Fikk høre at det er myk ost og skal være forsiktig jegDe fra Arla skal være trygge! Jeg har spist det i salater osv, og fikk beskjed om at den kunne man spise! Og den er også pasteurisert!![]()
Ja, det har jeg også hørt, men slikt som kremoster fra Tine er jo myke oster og de kan vi spise er jeg ganske sikker på...Fikk høre at det er myk ost og skal være forsiktig jeg![]()
Takker for svarVar hos jordmor i går, og hun sa at hun hadde ringt mattilsynet(eller noe ala det) fordi dette var ne hun fikk mye spørsmål om. Hun hadde fått beskjed om at det var noe usikkerhet med hvordan fetaosten var laget, selv om den var pasteurisert , så jeg fikk beskjed om å IKKE spise fetaost, uansett type.![]()
Tror det går bra om du har spist en gangBle litt redd nå, spiste Arla fetaost igår uten å tenke over at det kunne være farlig engang :/ Men gjort er gjort, og spist er spist, er lite å gjøre med det nå.. - men tror jeg holder meg unna fra nå av![]()
Signerer denneJeg spiser fetaost fea Arla jeg også. Gjorde det forrige gang og![]()