Fet mat

Iskrem

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det andre som ikke klarer å spise fet mat for tiden? Tanken på bacon, pizza, hamburgere, ribbe, ost osv. gjør meg skikkelig dårlig... Skulle forsåvidt gjerne ønske det var slik ellers også ;)

Det er ikke sånn at jeg blir kvalm av tanken på fet mat, men nesten all mat. Og jeg som ikke spiser svin har tilogmed spist nakkekoteletter haha det er nesten ikke noe som faller i smak og jeg brekker meg av alt som ikke frister...

Det er ikke sånn at jeg blir kvalm av tanken på fet mat, men nesten all mat. Og jeg som ikke spiser svin har tilogmed spist nakkekoteletter haha det er nesten ikke noe som faller i smak og jeg brekker meg av alt som ikke frister...

Haha, ja man får noe rare matvaner:) ingenting som frister meg heller, men noen ting er verre enn andre.. Appelsiner har jeg funnet ut er det beste for meg:)

Appelsiner hadde jeg i forje svagnerskap men den gangen er det klementiner. Og jeg må takk høyere makter for at jeg ikke har problemer med allergi mens jeg er gravid for jeg tåler ikke sitrusfrukter :P

Fett og sukker er det som frister meg minst for tiden, heldigvis. Blir spesielt kvalm av tanken på fet fisk og smørbaserte sauser - det har jeg ikke spist siden jeg ble gravid.

Mat? Frister?? ;)

Lite som frister her også.. :/

Back
Topp