festlokaler i bergen/sotra

lille olle bolle

Glad i forumet
noen som vet om noen lokaler som går ann å leige i bergensområdet eller sotra???[:)]

og som helt ikke koster helle budsjettet[8|][:)]

e så masse....villa skjoldnes, kommandantboligen, galleri nygård, fagerns yatch klubb e di æ kommer på i farta

Du har festerhuset i loddefjord(skålevik)det er kjøkkelvik sitt idrettshus. det lokalet oppe på melkeplassen. er vel varegg elelr noe sånt...elelr kanskje ikke...[&:]

er jo en del idrettslag som har egne klubbhus de leier ut. elelr så har du ute i alvøen idrettspark.

trodde jeg skulle gi deg en haug med tips nå...men kom ikke på fler...

er et lokale helt nede med vannet det med spjeld.vet ikke hve som leier det ut da...

du har jo og det klubbhuset der.....i åsane....gud...står helt stille no...i prestestien? og der..rolland ja. det var dte jeg var ute etter[:D]rolland klubbhus.

også er det en roklubb der ved damsgårdtunellen. der er det flott utsikt over vannet der. skulle egentlig leie det selv,men det var opptatt. vi skal i festerhuset[;)] også har du haukås musikkhus eller noe sånt....er jo litt langt fra sotra da.... ca helt på andre siden[&:]

ja, det var de private husene.utenom alvøren idrettspark. men hva er du ute etter.Å holde tingene selv, elelr komme til duk og dekket bord. nå ramset jeg opp de hvor man fikser selv...

takker[:)]ja vi tenker å holde mat og drikke selv.har ikke så stort budsjett[8|]men vet du om det er fint inne på rødekors huset på straume?

ORIGINAL: lille olle bolle

takker[:)]ja vi tenker å holde mat og drikke selv.har ikke så stort budsjett[8|]men vet du om det er fint inne på rødekors huset på straume?

aner ikke.har ikke vært der.
men jeg kan no iallefall si at festerhuset har en stort kjøkken med en stork walk in kjøleskap. salen er forsåvidt stor den og.kommer an på hvor angen gjester dere skal være. det er og en liten bar i festerhuset som e flyttbar.

Back
Topp