Festlig nyhet :-/

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Var hos fysioterapeuten i dag siden jeg har så vondt I det jeg mener er bekkenet. Legen har vært innstilt på at det er muskulært og fysioen har vært enig. I dag sa jeg at jeg kjenner det mer og mer ut mot venstre side og mot lyskene på begge sider foran.. Nå vipper fysioen mer over på at det kan være en fin blanding av noe muskulært , det at jeg er veldig svai i ryggen og bekken.. Huhei. Føler dette kan bli et hardt svangerskap :-/

14 + 5
Alltid hatt svai rygg. Alltid slite med å finne bukser for kanten over rompa ALDRI kommer når ryggen :-P

"Lille svaien min"
a48f9e59f4689e727880658d19a6d49a

Eg har og svai i ryggen og bekken problem.. Kiropraktoren min meinte svaien kom fra at eg brukte mye høyhelte sko før. Og bekken problem fikk eg i 2 svangerskapet (3år siden) sliten med det enda. Var til første behandling når eg var 5-6 uker på vei. Så her kvir eg meg til eg blir større :/ allerede problem med og gå :/ glad det er siste barnet som er i magen. For dette hadde eg ikkje gjort i gjenn :p

Mye trening av ryggmuskulatur skal vanligvis være med på å stabilisere en slik svai rygg, samt ellers god kjerne muskulatur, men dersom ryggen allerede er plaget og utsatt kan jo det være vanskelig å gjøre noe med når man allerede er gravid, samt at siden magemusklene deler seg så får ryggmuskulaturen mer belastning. Håper de klarer å finne en løsning som passer for deg!

Håper det :-)

Back
Topp