Festival

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Det er sommer og festival :)

Hvilke festivaler har du vært på?
Selv var jeg på Hove i 2008 og Roskilde i 2007, da var det flom. Etter det fikk jeg egentlig litt nok av festival :p

Kun vært på Countryfestivalen. Og det var i 2011. Var morsomt det, men tror ikke jeg er helt festival person. Når lørdagen kom var jeg edru helst og satt og hadde nedtelling til når jeg skulle kjøre hjem til ungene :p

Mer på enkeltkonserter jeg tror jeg. Kan fint drikke i dager da, uten å være ødelagt. Er bare ikke min stil. Om jeg skulle nå gått på en festival, hadde det blitt Norway Rock da. Det er mer min type musikk :D

Jeg var på Quarten i 2001, Roskilde i 02, 03, 06 og 07 :) og øyafestivalen 8 år tror jeg ;) pluss en haug med mindre festivaler. Trenger vel ikke si at jeg er fan av festivaler ;)
Roskilde 07 huskes vel best pga været :P

Norway rock, Hove og Palmesus (om det går innenfor en festival)

Jeg var på Quarten i 2001, Roskilde i 02, 03, 06 og 07 :) og øyafestivalen 8 år tror jeg ;) pluss en haug med mindre festivaler. Trenger vel ikke si at jeg er fan av festivaler ;)
Roskilde 07 huskes vel best pga været :P
Hoho flere som var på roslilde 07 ja :D fy fader vi stakk hjem på warmupen fordi venninna mi plompa i en vanndam :p pluss at teltet vårt så ut som et synkende titanic skip :p

Hoho flere som var på roslilde 07 ja :D fy fader vi stakk hjem på warmupen fordi venninna mi plompa i en vanndam :p pluss at teltet vårt så ut som et synkende titanic skip :p

Haha, kjenner flere som måtte kaste inn årene og dra hjem. Vi hadde flaks, havnet ved siden av noen som hadde vært der i 25 år og visste akkurat hvor man kunne campe uten å drukne så vi hadde tørt telt hele uka. Men tror jeg kjøpte 4 par med støvler eller noe sånn :P

Vært på roskilde i 04, 05 og 07! Vi tok inn på hotell i københavn til slutt i 07 :p

Haha, kjenner flere som måtte kaste inn årene og dra hjem. Vi hadde flaks, havnet ved siden av noen som hadde vært der i 25 år og visste akkurat hvor man kunne campe uten å drukne så vi hadde tørt telt hele uka. Men tror jeg kjøpte 4 par med støvler eller noe sånn :P
Haha jeg måtte klippe av den ene gummistøvelen på venninna mi da vi kom hjem :p

Var også på Roskilde 07, men siden jeg var gravid var vi på hotell hele tiden og ikke på camp.
Var på Roskilde fra 04-07.
Vært på Øya mange ganger, husker ikke hvor mange. Quartfestivalen og Hove, og noe så spennende som bluesfestival på Notodden :p
Også vært mange ganger på trekkspill/sommerfestival i Selbu / Tydal :p
Generelt var jeg veldig glad i festivaler fram til jeg fikk barn :p

Back
Topp