Festival

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Jeg har siden det startet vært på stavernfestivalen. Den er denne uken fra 9-12 juli. Jeg bor rett ved siden av inngangen og jeg pleier å ha fest her alle 3 dagene. Årets høydepunkt, men i år har jeg ikke kjøpt billetter i og med termin er 23. Jeg kjenner at jeg er så misunnelig på alle som skal dit, selv om jeg har den største gaven av alt liggende skjult i magen. Men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne ha vært med på moroa. Men må komme sterkere tilbake neste år.
Er det noe dere har som tradisjon som dere må utebli fra nå som dere er gravide/har en nyfødt? :)

Venter gutt med termin 23.juli.

Ikke noe tradisjon, men går glipp av et bryllup i en annen by nå på lørdag. Skulle så gjerne vært der :) Men hvis lillemor er kommet til da så tenker jeg sikkert ikke så mye på det :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke noe tradisjon, men går glipp av et bryllup i en annen by nå på lørdag. Skulle så gjerne vært der :) Men hvis lillemor er kommet til da så tenker jeg sikkert ikke så mye på det :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er nok absolutt annerledes om man har den lille i armene. Hadde nok ikke tenkt så mye på det da. Måtte selv utebli fra ett bryllup i helgen, pga at det var på en øy. Så vanskelig å komme seg inn til fastland raskt.

Vi er alltid på en festival i slutten av juli, men det blir ikke noe i år med termin 31.07.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har gått glipp av mange brylupper de siste 6 mnd pga null energi, hovne føtter og kvalme. Trist, men har en gyldig grunn :)

Vi er alltid på en festival i slutten av juli, men det blir ikke noe i år med termin 31.07.. :p

Jeg kikket på bilder fra festivalen fra i fjor, og jeg ble skikkelig sentimental. :p merkelig hva man blir sentimental av. :p

Jeg har gått glipp av mange brylupper de siste 6 mnd pga null energi, hovne føtter og kvalme. Trist, men har en gyldig grunn :)

Ja er viktig å tenke på formen og ikke gape over noen man ikke orker. :)

Synes jo det er litt rart å "bare" skulle være hjemme i sommer, men får besøk etterhvert, også er det jo deilig å bare nyte livet hjemme også :)

Måtte holde oss hjemme fra festival sist helg vi,men tok på weekendopphold med spa heller!
Deilig kompensasjon! :cool:

Jeg syns igrunn det er ganske så upassende å reise på festival eller konsert når jeg er høygravid.. Masse fulle folk som kan skumpe inni magen min, og babyen reagerer jo på høy lyd nå så seint.. Vet det er veldig mange som ikke bryr seg om det, men jeg syns igrunn det ikke er nødvendig å gjøre slikt nå.. Så spaweekend hørtes mye lurere ut :)

Går glipp av vårt faste reisemål hver sommer, men kommer sterkere tilbake neste år, og da sammen med gutten vår :)

Husker at jeg for fem år siden gjerne skulle vært på konsert med Michael Jackson i London, men med termin 10.7. var det totalt uaktuelt å prøve å få til. Nå gikk det engang sånn at selv ikke de med billett fikk noen konsert i juli 09...

Ellers har vi ikke noen annen årlig greie enn at vi bruker å reise en tur på hytta til foreldrene mine (utgår i år pga de har ferie tom denne uken og jeg har termin torsdag denne uken) og en dagstur til dyreparken i Kristiansand. Tur til dyreparken blir det nok senere i sommer, må bare føde og komme meg såpass etter fødsel at jeg orker å være med ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke gått glipp av noe! Har vært med på brylluper og konfirmasjoner og andre ting :) om ikke lillemann har meldt sin ankomst innen den 11. så blir det utekonsert på festival ;)

Eneste jeg går glipp av sånn sett, er et bryllup på andre siden av landet noen få uker etter termin, merker jeg gidder å planlegge noe etter fødsel - og ihvertfall ikke når det er så langt unna og vi må kjøre..

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Lurer på om vi skal rømme stavern i helgen. Så slipper jeg å høre på alt livet jeg ikke kan være med på. :p bor rett ved siden av. Så slipper samboeren å høre på survingen min. :D Har sesongbilletter i bø sommarland og tenkte å leie hytte der ett par dager for å gjøre det litt ekstra hyggelig for vesla. :) det får meg nok på andre tanker. For det beste jeg vet er å lage hygge og gode minner for vesla. Så kan samboeren og jeg ha det litt romantisk på kvelden. :)

Venter gutt med termin 23 juli.

Vi reiser hvert år en helg for å se storløp på travbanen. Det ble det ikke i år og det var veldig kjedelig å gå glipp av. :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp