Festival i sommer?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som skal på festival i sommer?
Hvor, og hvorfor akkurat dit?
Med, eller uten barn?

Ingen som skal?

Nei skal ikke på noen festivaler enda som jeg vet om...

Skal på glad mat festivalen i Stavanger, det blir nok med barn på dagen og satser på foreldrene mine som barnevakt på kvelden[:D] Kanskje på Kvinnesdal rockfestival hvis det passer seg, å det blir uten barn[8D]

Håper å få kommet meg til andre siden av landet og til Skånevik på Bluesfestivalen[:)]. Barnefri noen dager. Har ei god venninne der som vil må besøke og da er det kjekt å passe på den helga[:)]

Vi også lurer på Hove, men er så lenge å være uten barn.
Men deilig å kunne nyte teltliv, alkohol og musikk alene, sammen med sambo.
Godt med litt barnefri, og må jo holde oss unge. [;)]
Eller hva?

Nei, det skal jeg ikke i år.. Blir nok bare jobbe jobbe [:)]

Quarten - jobbe (gravid)
Skaldyrfestivalen - (Høy gravid?) Må ned å se siden det er her i byen hvis jeg klarer..

ORIGINAL: RedFrost

Quarten - jobbe (gravid)
Skaldyrfestivalen - (Høy gravid?) Må ned å se siden det er her i byen hvis jeg klarer..

Det vekker minner...
Jeg var selv høygravid på ene festivalen. Alle så rart på meg, der jeg gikk rundt i bikini og gravidmage.
Gikk greit da, men litt skummelt med den store folkemengden som presset på for å komme vekk etter konsertene. Men min snille sambo banet vei for meg og magen min! [:D]
Sov i telt da også.

Tja vi skal vel arrangere treff selv... Jærtreffet i juni (amcar).

skal en liten tur på kvinesdal rock å få med meg det viktigste der; helloween, volbeat og alice cooper [:D]

ORIGINAL: Moo

skal en liten tur på kvinesdal rock å få med meg det viktigste der; helloween, volbeat og alice cooper [:D]

Jæren amcar club (deriblant min mann...) skal kjøre artistene fra Sola flyplass til festivalen.... [:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Jæren amcar club (deriblant min mann...) skal kjøre artistene fra Sola flyplass til festivalen.... [:D][:D]

konge! får jeg sitte på? [8D]
bare plukk meg opp på ganddal

ORIGINAL: Grete71

konge! får jeg sitte på? [8D]
bare plukk meg opp på ganddal

[:D] Skal høre! [:D][8D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

Selbu-festivalen kanskje[:D]

Og det blir IKKE med barn[8D]
signerer dit SKA vi iallefall.. å mulig den lokale fiskfestivalen på bessaker,, den også UTEN barn[;)]

Back
Topp