Festfin med mage??

~Ahiru~

Glad i forumet
Skal i konfirmasjon 11. Mai... Har en festdrakt jeg pleier å ha til 17. mai, men den passa jo ikke!!!![8|] Merkelig det der![8D]
Fikk så vidt pressa den på meg, men da kunne jeg ikke puste, og god tilgang til oksygen er jo en fordel for både meg og babyen![8D][:D] Så faktisk høygravid ut i den også, fordi snittet er så høyt oppe rett under puppene og det er så veldig mye stoff på skjørtet! Hehe, så ut som en ball, en litt stiv èn[8D]

Prøvde også mitt "gode" utvalg av vanlige kjoler, og det var ikke videre oppmuntrende kan man si![8D][;)]

Og 17.mai må jeg også ha noe litt "fint"...Så jeg trenger å finne noe som passer og er fint[:)]

Hva skal dere pynte magene med? Noen som har noen gode forslag? Gjerne noe som ikke er så alt for dyrt, tviler på at jeg kommer til å få bruk for det så ofte...[;)]

Syns du så kjempe søt ut jeg Maiken![:)] Kledde veldig godt den fargen!

ORIGINAL: ~Ahiru~

Skal i konfirmasjon 11. Mai... Har en festdrakt jeg pleier å ha til 17. mai, men den passa jo ikke!!!![8|] Merkelig det der![8D]
Fikk så vidt pressa den på meg, men da kunne jeg ikke puste, og god tilgang til oksygen er jo en fordel for både meg og babyen![8D][:D] Så faktisk høygravid ut i den også, fordi snittet er så høyt oppe rett under puppene og det er så veldig mye stoff på skjørtet! Hehe, så ut som en ball, en litt stiv èn[8D]

Prøvde også mitt "gode" utvalg av vanlige kjoler, og det var ikke videre oppmuntrende kan man si![8D][;)]

Og 17.mai må jeg også ha noe litt "fint"...Så jeg trenger å finne noe som passer og er fint[:)]

Hva skal dere pynte magene med? Noen som har noen gode forslag? Gjerne noe som ikke er så alt for dyrt, tviler på at jeg kommer til å få bruk for det så ofte...[;)]

Skal ha Tunika med tights å lave sko . Bor i tunika å joggedres(campinghabitt som mannen sier )for tiden .Har kjøpt meg nye klær til 17 mai

Ja så var det festklær! Har en sommerkjole fra sist, men den er ikke til fest så jeg får nok ut på shopping snart! Er jo fint med en enkel kjole og noe smykkepynt til tenker jeg!

Dette har vært et stort irritasjonsmoment her og... skulle i dåp og ingenting som passet!! Da jeg hadde en svart dress bukse og svart cardigan hengende, kjøpte jeg meg en enkel topp til å ha inni, enkelt og fint syntes jeg[:)] Matchet med smykker som passet til fargene...

Da det også er mange bursdager i vente, ønsket jeg å shoppe inn noen fiiiiine mammatopper... Har leitet lenge, men nå har H&M fått inn en del fineog enkle sommer topper som en kan bruke til hverdag og fest...

LYKKE TIL

Back
Topp