festet...

sjekker det vel hos legen/jormora etter en er over 32 uker på vei...!? mulig de sjekker hvordan ungen ligger & om den er festet før den tid noen steder, men det gjor de ikke der jeg var [8|]

nei, betyr ikke det... den kan vel ligge slik en stund før den er festet! Hodet vil vel dette mer ned i bekkenet etterhvert og feste seg der på et vis (vet egentlig ikke helt hva som skjer). men hvis ungne din har ligget slik en stund vil jeg tro det er stor sansynlighet for at den har festet seg... (eller iallefall snart gjør det)!?
Så bra at den ligger riktig vei iallefall [:D]

Min har ligget med hodet ned siden uke 26 altså i 11 uker og er ikke enda festet..[;)]

Du kan se på helsekortet ditt om det står "HB" eller "HF". HB betyr hode bevegelig, mens HF betyr hode festet.

Legen min kjente på magen min i forgårs, og sa at hodet er festa. Da ble jeg glad, da! [:)]

Men jeg vet ikke om det at hodet er festa betyr at det ikke er så lenge til fødselen. Kan sikkert gå mange uker ennå. Håper det ... jeg vil helst ha så nær termindatoen som mulig, og det er ennå over fire uker til.

Back
Topp