Festet på utsiden...?

koglu

Forelsket i forumet
Noen som har hatt egg festet på utsiden av livmoren før? Var det smerter i mageregionen forbundet med dette? Isåfall hvordan? Andre som har hatt smerter i magen tidlig i svangerskapet uten at det har vært noe galt, og svangerskapet forløp som vanlig? Håper virkelig noen kan svare meg nå altså..

Ingen??

Hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde jeg faktisk ganske så store smerter de første ukene, kanskje opp mot 10 uker. Var bekymret, men fikk beskjed om at det var helt normalt.

Ja, jeg hadde egget festet utenfor livmor en gang. Ikke så mye smerter, mer murringer. Men tror det er normalt i beg av alle sv.skap.
Vi oppdaga det tidlig da, pga ukentlige hcg målinger og ul fra uke 4. Men kroppen min ordna opp selv.
Vet om noen som får KRAFTIGE smerter, altså så kraftige at en ikke klarer noen ting. Og da må det hasteoppereres.
Men de sier at ved ca 50% av tilfellene ved exu så ordner kroppen opp selv.

Takk for svar! Ønsker gjerne flere som har opplevd det ene eller det andre..[:D]

Så få som har hatt magesmerter i forbindelse med svangerskapet. Hva med ligimentbåndene som strekker seg da?

Back
Topp