Festet hode..?

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Jeg lurer på om hodet fester seg med 2mann...? Det kjennes ut som han lille presser hodet nedover i bekkenet og det gnisser endel og er til tider direkte vondt. Etter bassengtrening i sta stakk det til og det kjentes ut som hele ungen trykka seg nedover i bekkenet. Det gjorde så vondt i underlivet/ bekkenområdet at jeg nesten måtte sette meg ned i dusjen. Så hvordan er det egentlig de små fester seg, og gjør de det i det hele tatt når man har født før...? Hørt så mye forskjellig ;-)

Nå er jeg førstegangs. Men når hodet begynte å feste seg så stakk det mye nedi der. Og nå presser hodet på nerver i bekkenbunnen. Så det kan godt være at din baby har festet seg. Gynekologen sa til meg at det kjentes slik :)

De kan fremdeles snu seg rundt sin egen akse selv om hodet er festet sa de. Min bytter av og til på å ha ryggen mot venstre eller høyre. :)

Festet seg ikke med første, og er nå i uke 35+5 med andremann, og det gar enda ikke festet seg. :-(

Andremann festet seg et par uker før termin her, men jeg kjente ikke noe særlig til det :)

Har hørt at med flergangsfødende så kan det hende hodet ikke fester seg før rett før fødselen. Men er ikke ekspert jeg altså, har ikke født før;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp