Festet baby?

Uke 36+4 å ikke festet. Er andregangs. Hun tar hode opp å ned av bekkenet flere gangen om dagen. Opp av bekkenet å legger seg litt på siden å så ned igjen. Om og om og oooom igjen. LITT smålei nedpress!

Får håpe han snur seg da :) er det frem til uke 37 de ser det an?
Jeg er ikke helt sikker egentlig. Skal til fastlegen i uke 36+2 og han har ultralyd, så får se hva han sier da hvis han fortsatt ikke har snudd seg. Ellers er neste time hos jordmor i uke 38, men da føler jeg jo det begynner å bli litt sent :p Har ikke noe særlig lyst på setefødsel hvis jeg kan unngå det ;)

Aff, er litt der selv. Og kjenner jeg "meg" og ting rundt meg rett, starter nok fødselen akkurat når det ikke passer haha.

Typisk det ja :P Her har vi egentlig ikke barnevakt til storesøster den siste uka før termin, hvis det skulle skje på natta at vi må inn - og det er jo stor sannsynlighet for det :P Så nå er vi sikre på at det skjer på natta den uka. Bombesikker faktisk. Og med min flaks er det sikkert vannet som går, og at ikke han har festet seg :P

Fikk beskjed om at det var delvis festet i dag, 34+2. Hun har ligget med hodet langt nedi en god stund nå da.

Typisk det ja :p Her har vi egentlig ikke barnevakt til storesøster den siste uka før termin, hvis det skulle skje på natta at vi må inn - og det er jo stor sannsynlighet for det :p Så nå er vi sikre på at det skjer på natta den uka. Bombesikker faktisk. Og med min flaks er det sikkert vannet som går, og at ikke han har festet seg :p
Uffda, ingen som kan sitte barnevakt altså? Hva gjør dere med henne da? :)

Min er ganske festet ja:)

Uke 36+4 å ikke festet. Er andregangs. Hun tar hode opp å ned av bekkenet flere gangen om dagen. Opp av bekkenet å legger seg litt på siden å så ned igjen. Om og om og oooom igjen. LITT smålei nedpress!
Oi, hvordan kjenner du det? :)

Ikke festet her heller, sjekket med ultralyd på mandag (34+5 idag) :) Men det var visst helt vanlig hos flergangsfødende. Storesøster festet seg uke 36. Har visst antagelig ikke noe å si i følge legen på sykehuset som vi var hos, men hvis vannet går uten at babye er festet, fikk jeg beskjed om å legge meg ned og ringe ambulanse. Som regel fester de seg visst når vannet går, men det var en (veldig liten) sjans for at noe kunne komme i klem hvis vannet går uten at babyen festes.
Trodde de hadde gått vekk fra dette med ambulanse etc. Vannet mitt begynte å renne på Rema sist og ikke snakk om å legge meg ned der altså. Kom meg hjem og ringte føden og de tok meg inn på kontroll og sendte meg hjem igjen. Satt i gang neste dag. http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-om-hodet-ikke-er-festet/

Trodde de hadde gått vekk fra dette med ambulanse etc. Vannet mitt begynte å renne på Rema sist og ikke snakk om å legge meg ned der altså. Kom meg hjem og ringte føden og de tok meg inn på kontroll og sendte meg hjem igjen. Satt i gang neste dag. http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-om-hodet-ikke-er-festet/

Iallefall ikke gått bort fra det på Ullevål i følge legen jeg var på samtale hos, men er enig som deg i at jeg hadde absolutt ikke lagt meg ned på Rema jeg heller! Haha :)
Men tenker at det er jo også forskjell på om det lekker/simrer litt vann, og om det er fossefall liksom. Sist fikk jeg skikkelig fossefall :P Så på en måte forventer jeg at fødselen starter på samme vis nå, men det er jo absolutt ikke sikkert da.

Ja, spent jeg og. Hos meg sildret det. :) Ullevål jeg og:) når er din termin?

Back
Topp