Festet baby?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Er 2.gangs og babyen er såvidt festet sa jordmor på kontroll. Ligger langt ned :) men hadde visst 0 å si ift når man føder.

Flere med festet baby?

Ikke festet, men storesøster festet seg aldri, så har ikke store forhåpninger til det der :p

Ikke festet her heller, sjekket med ultralyd på mandag (34+5 idag) :) Men det var visst helt vanlig hos flergangsfødende. Storesøster festet seg uke 36. Har visst antagelig ikke noe å si i følge legen på sykehuset som vi var hos, men hvis vannet går uten at babye er festet, fikk jeg beskjed om å legge meg ned og ringe ambulanse. Som regel fester de seg visst når vannet går, men det var en (veldig liten) sjans for at noe kunne komme i klem hvis vannet går uten at babyen festes.

Ikke festet her :) bare storebror av mine som gjorde det, ikke lillegutt så regner ikke med hun her kommer til å gjøre det heller :)

Ikke festet her heller, sjekket med ultralyd på mandag (34+5 idag) :) Men det var visst helt vanlig hos flergangsfødende. Storesøster festet seg uke 36. Har visst antagelig ikke noe å si i følge legen på sykehuset som vi var hos, men hvis vannet går uten at babye er festet, fikk jeg beskjed om å legge meg ned og ringe ambulanse. Som regel fester de seg visst når vannet går, men det var en (veldig liten) sjans for at noe kunne komme i klem hvis vannet går uten at babyen festes.
Det skjedde her sist. Vi trodde vannet hadde gått, og hodet var ikke festet så jeg måtte bare holde meg helt i ro mens mannen pakket og slikt. Da snakka de noe om at navlesnora kunne tvinne seg rundt halsen eller et eller annet. Men vi fikk kjøre selv til sykehuset, og jeg gikk selv inn på føden. Det var ikke vannet likevel da:)

Jm på forje ktr trodde kanskje hode begynte å feste seg mens denne jm kjente såvidt å sa at det var ikke festet enda. Men storebror festa seg ikke før rett før fødsel heller:)

Her var det sånn delvis festet. Men han har ligget langt nede siden uke 30 ca.
Ingen av de to andre festet seg skikkelig før fødsel heller :)

Det skjedde her sist. Vi trodde vannet hadde gått, og hodet var ikke festet så jeg måtte bare holde meg helt i ro mens mannen pakket og slikt. Da snakka de noe om at navlesnora kunne tvinne seg rundt halsen eller et eller annet. Men vi fikk kjøre selv til sykehuset, og jeg gikk selv inn på føden. Det var ikke vannet likevel da:)

Ok! Ja, hun sa det var veldig liten sjans for at noe galt skulle skje, men er jo alltid greit å være føre-var :) Jeg er en sånn typisk 1%'er person, haha, så hadde vært veldig typisk at noe sånt uvanlig skjedde med meg :P

Ok! Ja, hun sa det var veldig liten sjans for at noe galt skulle skje, men er jo alltid greit å være føre-var :) Jeg er en sånn typisk 1%'er person, haha, så hadde vært veldig typisk at noe sånt uvanlig skjedde med meg :P
Hehe ja ikke sant:D jeg hører på det de sier de som kan det:) er ikke vits i å utfordre skjebnen:)

Ikke festet, men storesøster festet seg aldri, så har ikke store forhåpninger til det der :p
Nei, hos meg har jeg måtte mast for at de i det heletatt skulle sjekke :p hehe.

Ja, de fester seg som regel ikke hos flergangs så jm var overrasket :) ja, den sjansen er visst uhyre liten i hvertfall i følge min jordmor og heldigvis sier jeg! :) godt med den tryggheten for de der baby ikke er festet.

Ikke festet her :) bare storebror av mine som gjorde det, ikke lillegutt så regner ikke med hun her kommer til å gjøre det heller :)
Nei, ikke sikkert det :) kommer du til å be dem sjekke senere?

Jm på forje ktr trodde kanskje hode begynte å feste seg mens denne jm kjente såvidt å sa at det var ikke festet enda. Men storebror festa seg ikke før rett før fødsel heller:)
Aha :) min festet seg forrige gang, godt festet og visst. Jeg kjenner jo det er veeeldig trangt i magen for tiden så hun blir vel pressa ned der om hun vil eller ei :hilarious:

Har hørt at mange ikke fester seg før fødsel ja, særlig på flergangs.

Her var det sånn delvis festet. Men han har ligget langt nede siden uke 30 ca.
Ingen av de to andre festet seg skikkelig før fødsel heller :)
Vi har det vel omtrent likt, da. Bare at hos meg lå rumpa hennes langt ned uke 32 :p snudde seg heldigvis ;)

Ok! Ja, hun sa det var veldig liten sjans for at noe galt skulle skje, men er jo alltid greit å være føre-var :) Jeg er en sånn typisk 1%'er person, haha, så hadde vært veldig typisk at noe sånt uvanlig skjedde med meg :p
Aff, er litt der selv. Og kjenner jeg "meg" og ting rundt meg rett, starter nok fødselen akkurat når det ikke passer haha.

Aha :) min festet seg forrige gang, godt festet og visst. Jeg kjenner jo det er veeeldig trangt i magen for tiden så hun blir vel pressa ned der om hun vil eller ei :hilarious:

Har hørt at mange ikke fester seg før fødsel ja, særlig på flergangs.
Ja ikke sant, så jeg tror ikke hun kommer til å feste seg før fødsel igrunn:P
Hehe blir trangt der inne nå ja:o

35+2 her, og han ligger med rumpa nedover enda - så jeg venter i spenning på at han skal snu seg og forhåpentligvis feste seg :p

Back
Topp