Festesmerter

Kicks

Gift med forumet
Hva er deres opplevelser med festesmerter? Når kom de og hvordan var de?

Jeg hadde det i fjor 8 DPO. Er ganske så sikker på at det var det jeg kjente. Varte ca 15 min og satt langt nede i magen. Testet positivt 4 dager senere. Mistet dog spiren allerede 4+4...

Jeg hadde ikke festesmerter i det hele tatt, men jeg blødde ganske mye rundt tiden for normal mens. Hadde også mens-lignende smerter da. Var sikker på at jeg mistet embryoet, og at dette var nettopp en normal mens... Men to blodprøver med noen dagers mellomrom viste at den lille vokste og trivdes. :)

Jeg har hatt mellom 6-8 dpo, sånne skikkelige stikk langt nede i magen [emoji4]

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det lille egget kan lage festesmerter[emoji848] men men. Jeg hadde festeblødning med datteren min på rugedag 6[emoji4]

Jeg har hatt stikninger rundt 7-8DPO de forsøkene jeg ble gravid. Vet ikke om jeg tror på festesmerter... men det er nå den ene tingen som skiller mine negative og positive forsøk.

Jeg er overbevist om at jeg hadde festesmerter første gang jeg ble gravid. Hadde akkurat sluttet på pilla og vi skulle bare ta det som det kom, så det var ikke akkurat det at jeg gikk rundt å lette etter symptomer heller. Var et intenst "stikk" nederst i magen. Måtte stoppe opp med det jeg holdt på med. Mistet dessverre i uke 13. Kjente ingenting neste gang jeg ble gravid.

Last edited:
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det lille egget kan lage festesmerter[emoji848] men men. Jeg hadde festeblødning med datteren min på rugedag 6[emoji4]
Så hvordan kan det lille egget da klare å lage en blødning? Da er det vel heller ikke ulogisk at det kan lage litt smerter? Visste ikke helt om jeg trodde på det heller når jeg har lest om det tidligere, men var virkelig en helt annerledes type smerte og lokalisering. Men det kan jo selvfølgelig være noe annet også. De kom og gikk litt 5 ganger på ca 5 timer i går, så i snitt 1 time mellom. Etter dette har jeg ikke kjent noe.

da jeg ble gravid med min sønn som nå er 7 år hadde jeg både festesmerter og festeblødning. jeg hadde veldig vond og blødningene var rød/brun grums som kom ut. dette varte i ca 1 dag så gikk det over.
da dette sto på trodde jeg at jeg hadde blitt syk på noe vis, for dette skjedde på normal måten så jeg ante ingenting om at jeg ble gravid.
men jeg viste i ettertid at dette var festesmerter og festeblødning. :-)

Back
Topp