På lørdag hadde jeg intense smerter. Menssmerter, de var så ille att jeg ikke klarte å ligge i ro med føttene. til slutt gikk jeg rundt og rundt på gulvet fordi det var vondt. Tok 1g paracet 2 ganger med 3 timers mellomrom. første gangen hjalp dem ikke i det heletatt. Men etter andre dose varte smertene intest i 1 time til, så begynnte dem og avta. fikk litt rosa i trusa også, så var sikker på att mens var på vei, selv om det var ikke veldig lenge siden jeg hadde den. på søndag oppdaget jeg veske som kom utav brystene. og brystene er vonde. Så i dag kjøpte jeg en test. å med ettermiddags urin ble den positiv. Så da vil jeg tro jeg er gravid men med tanke på att jeg hadde så intenst vondt vil jeg ha i bakhodet att det kan ha vert en sa!? Tenker og ringe legen min bare for å høre hva han tenker siden jeg ikke har opplevd dette dem to andre graviditetene mine. Har noen av dere noen gang oplevd festesmerter, evt sa? Har lest att det ikke går an å ha festesmerter.. men da syns jeg det er rart det var så intenst med meg dersom jeg faktisk ikke har abortert.
Ringte legen min i dag. jeg fortalte hvordan det var. å når han spurte når jeg hadde mens sist , svarte jeg att jeg hadde rett før jul engang, jeg holder ikke helt styr på det. da sa han att det virket veldig rart om jeg var gravid, att jeg ikke kunne funnet ut det nå. å att det var rart om jeg hadde en sa så tidlig. han sa jeg skulle ta en test om en uke, fordi det var ikke vits i å fare på ul, for der ser man ingenting så tidlig (jag var IKKE ute etter en ul). å att jeg kunne ta blodprøver for å sjekke neste uke kansje. såå.. jeg sjønner igrun ikke noe vet ikke hva jeg egentlig satt igjen med etter tlf samtalen jeg dro etter jobb å kjøpte en digitel cb. den viste gravid 1-2 uker:-D så jeg tenker jeg er gravid da? eller henger hormonene lenge i kropper dersom man sa?
Ringte legen min i dag. jeg fortalte hvordan det var. å når han spurte når jeg hadde mens sist , svarte jeg att jeg hadde rett før jul engang, jeg holder ikke helt styr på det. da sa han att det virket veldig rart om jeg var gravid, att jeg ikke kunne funnet ut det nå. å att det var rart om jeg hadde en sa så tidlig. han sa jeg skulle ta en test om en uke, fordi det var ikke vits i å fare på ul, for der ser man ingenting så tidlig (jag var IKKE ute etter en ul). å att jeg kunne ta blodprøver for å sjekke neste uke kansje. såå.. jeg sjønner igrun ikke noe vet ikke hva jeg egentlig satt igjen med etter tlf samtalen jeg dro etter jobb å kjøpte en digitel cb. den viste gravid 1-2 uker:-D så jeg tenker jeg er gravid da? eller henger hormonene lenge i kropper dersom man sa?
Last edited: