Fester å sånn..

Chocolate girl

Elsker forumet
Dere som ikke vil si noe med engang til folk, hva gjør dere når det er f.eks fest?

Skal i bursdag senere, og lurer på om jeg skal fake drikke, har med brus og sprit, også drikker jeg bare brusen..

Har vært mye prat rundt graviditet å sånn i gjengen, så tror jeg vil utmerke meg veldig hvis jeg sier jeg ikke drikker på 16 Mai, bursdag grillings fest..

Har ikke det problemet siden jeg har vært avholds i 5 nå...
så da blir det ikke noe spekulasjon i det.
men å feike å drikke....
vill nok eller sakt at jeg valgte å ta en rolig kveld siden det er 17 mai i morgen og du vil være opplagt.

alkohofri vin?

sist jeg var gravid fant jeg det ut på bursdagen min! vi skulle feire samme kvelden. jeg tok vann på spritflaska og blanda med fersken-iste:) ingen som merket noen ting:D

Holdt meg unna fest denne helgen..
Har turnusjobb så jeg kan si jeg har bakvakt[:D]

Man kan helle alkoholfrivin over på en rengjort vinflaske med skrukork,ingen som legger merke til noe da[:D]

Jeg helte alkoholfri vin over på en vanlig vinflaske med skrukork i går. I tillegg ankom jeg festen med en vanlig ølboks i hånda, men med munkholm oppi. Fungerte veldig fint! :)

Vi skal i bryllup i juni,jeg skal jo ikke drikke da. Lurer på hvordan det skal gå fordi jeg er jo ikke avholds til vanlig men men [8|] Spør de så sier jeg det selvsagt [:D]

Drakk brus jeg, mange antok nok at det var drink, de som spurte sa jeg at jeg tok det rolig med alkoholen da jeg ville få med meg 17 feiringen [:)]

Back
Topp