Festen imorra?!!!

kattekvinna

Forumet er livet
Ja, hallååå damer!
Kattekvinna gleder seg som en VILLMANN til Å reise på festen imorra!!! Har budd hos svigers ei veke, så eg er EKSTRA klar for å forlate huset;)

Lurte på; noken som skal ta tog fra Lillestrøm og innover til Oslo imorra???

Heldige duuuuu!!!
Kose deg masse! Og kos deg ekstra for meg og! [:D]

Åhhh!! Misunne misunne misunne. Håper du finner deg ein tog-venn[:)]

carinasverden bor i lillestrøm..[:)](men eg har desverre ikkje nr hennas)

ORIGINAL: Vesten

Bur ikkje ho påhotell og er med på heile sulamitten??

ORIGINAL: kattekvinna

ho er på hotell ja

Hahahha kokle! Ta med deg skift, og ikkje gå med noke kvitt! Ho kjem sikkert til å søle rødvin på deg :P

Hahahha kokle! Ta med deg skift, og ikkje gå med noke kvitt! Ho kjem sikkert til å søle rødvin på deg :P

kommer til til middagen?? jeg skal møte mummimamma84 ved nationalteatret rundt halv 6, når kommer du da evt, kan møte deg jeg, om du ikke får noen tog buddy!!

ORIGINAL: Rapunsel

kommer til til middagen?? jeg skal møte mummimamma84 ved nationalteatret rundt halv 6, når kommer du da evt, kan møte deg jeg, om du ikke får noen tog buddy!!

Jajajajaaaaa!!! Trur toget eg har tenkt å ta er inne i dei tider:) sender de om med nret mitt, så kan vi avtale nærmere!??

Jeg trenger en tog buddy[:)]
Skal ta toget fra Strømmen

ORIGINAL: Febbis

Når da?? Blir det samme tog som det fra Lillestrøm? (er ikkje akkurat lommekjent her i området[;)])

ORIGINAL: Febbis

Når da?? Blir det samme tog som det fra Lillestrøm? (er ikkje akkurat lommekjent her i området[;)])

I utgangspunktet er det ikke samme toget, for de fleste togene Lillestrøm-Oslo kjører tunnelen og dermed non-stop til Oslo S.. Men lokaltoget fra Lillestrøm går via Strømmen, bruker bare litt lenger tid [;)] Det er i tilfelle tog 400 mot Asker, og går fra Lillestrøm 22 og 52 (og bruker 32 minutter til National) [:D]

Du skal ikke være med på lunsjen? For da kunne jeg kommet og tatt følge med deg - bor 5 min kjøring fra Lillestrøm stasjon [:D]

Er som Kikja skriver over, det går både direktetog og lokaltog. Jeg tar lokaltoget. Helt når vet jeg ikke enda.
Hadde håpet å få lov til å snike meg inn på et hotellrom[8D] for et par glass før middagen[:D]

ORIGINAL: prematurmor2010

ho er på hotell ja

Carina dro hjem en kort tur pga en syk Andrea, men skal tilbake til lunsjen i morgen.
Her sitter eg og pumper meg og leser BV etter en suuuuper kveld!!

ORIGINAL: Moffe

ORIGINAL: prematurmor2010

ho er på hotell ja

Carina dro hjem en kort tur pga en syk Andrea, men skal tilbake til lunsjen i morgen.
Her sitter eg og pumper meg og leser BV etter en suuuuper kveld!!

aaaawwwwwwwwww...
Jeg har tenkt på dere ikveld[X(][X(]
Skikkelig misunnelig[&:] Men er med imorgen[:D]

Back
Topp