Festede innlegg

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det flere enn meg som synes Novembergruppa begynner å ha veldig mange festede innlegg? Er jo kjempelangt å scrolle ned i forhold til på andre termingrupper. Trenger vi virkelig alle, eller er det noen vi kan be Forumansvarlig om å hekte av?
Hva synes dere andre?

Det går jo kanskje an å legge noen under "viktige tråder" for eksempel?

Flesteparten kan legges under viktigste tråder tror jeg :)
Godt initiativ:)

De fleste er det admin som har festet til toppen og jeg har bedt om å få festet noen som jeg syns er viktig at henger fast og ikke blir dyttet nedover etterhvert som tiden går :-)

De fleste er det admin som har festet til toppen og jeg har bedt om å få festet noen som jeg syns er viktig at henger fast og ikke blir dyttet nedover etterhvert som tiden går :-)
Men MÅ alle ligge på toppen, eller kan vi putte noen under viktige tråder? Det er 2 tråder med info ang skjult forum, for eksempel. MÅ begge være festet? Og den som heter brukernavn og bilder?
Spekulerer også på om terminliste og fødested kan slås sammen, slik det er blitt gjort i andre grupper..

Men MÅ alle ligge på toppen, eller kan vi putte noen under viktige tråder? Det er 2 tråder med info ang skjult forum, for eksempel. MÅ begge være festet? Og den som heter brukernavn og bilder?
Spekulerer også på om terminliste og fødested kan slås sammen, slik det er blitt gjort i andre grupper..

Det er helt sikkert mulig å feste de under en og samme tråd :-) Veldig fint at du tar det opp da ;-)

Jeg lar denne tråden gå fritt i noen dager, slik at så mange som mulig får sagt hva de mener om de ønsker det :-)
Så kan vi kontakte Tamara da, om vi trenger det :-)

God idé!:) enig at det er mange festene innlegg nå! Gjør ikke så mye, men de du nevner kunne vært slått sammen, eller lagt inder viktige tråder!

Lurt ;) ser at noen har laget en fin liste med termin/fødested/kjønn foreksempel.. Ellers kan jo infotråder legges under en felles også?

Enig i at flere av de festede trådene kan legges under viktige tråder :-)

Okey. Så forslaget blir da at vi beholder:
*Terminliste
*Fødested
(prøver å slå sammen disse to etterhvert? Når vi har vært på Oul, og muligens vet kjønn, for eksempel?)
*Bursdagstråd
*Info og regler - skult forum (beholder novemberskattens tråd?)
*Viktige tråder og info
(Lager ny, og slipper den gamle? Evt høre om vi får en fane på toppen for dette, slik som bilder og dagbok)

Da sitter vi igjen med 5 festede, og det må jo være en forbedring?

Noen innvendinger før jeg hører med admin? :-) Lik gjerne om du er enig da :-)

Jippi :-) Da er det ordnet slik at vi ikke har så altfor mange festede innlegg :-D
Gikk da plutselig så kjapt å scrolle ned til innleggene her :-)

Noen måtte forøvrig være festet uansett, men det ble uansett mye ryddigere :-)

Tusen takk til Admin :-)

Ser nå at de hektet av bursdagstråden og fødestedtråden.. Det var ikke helt meningen :-o
Men alle ligger under viktige tråder og info da, så håper det går bra uansett!?

Back
Topp