Festeblødning?

Hell(e)oglykke

Flørter med forumet
Hei! Jeg fikk i dag noe som jeg troor kanskje er en festeblødning? Er 6 dpo, 4 dager over siste samleie denne syklusen. Når jeg gikk på do isted så jeg at jeg hadde fått litt rustent/rosa utflod i trusa.. men ingenting på papiret når jeg tørker meg. Fortsatt 8 dager til IKM, kan det ha vært en festeblødning?
 
Jeg hadde ikke festeblødning men mild festesmerte 6-7dpo. Fikk bekreftet det i dag på ultralyd fordi termin ble satt frem 2-3 dager med forklaring om at egget må ha festet seg tidlig.
 
Hei!

Jeg hadde en mulig festeblødning i går ca 10dpo, aner jo ikke- så sitter her med vond eggstokk og stølhetsfølelse i lysken. Har du noen symptomer? :)
 
Akkurat det samme skjedde med meg nettopp! 10 dpo. Lurer fælt selv på hva dette er? Har smålig kramper nå, men såvidt jeg kjenner de/veldig svake.
 
Har du funnet ut om du er gravid? Jeg opplevde det samme i dag, men aner ikke når jeg hadde/har el. Er redd det kanskej kan være forsinket el også…
 
Her tror jeg TR meldte sin ankomst i sta, så det er jo gøy! :( (Gidder ikke sjekke truseinnlegget, haha)
 
Hei. På lørdag så fikk jeg en alt for tidlig mens, skal ha mens rundt 6juni ca. Men denne var rar, blødde kraftig en times tid, brukte bind men var ikke mye som kom i det. Var bare når jeg tørka meg på dobesøk
Søndag så hadde jeg bare slim me rosa farge i (unnskyld detaljer) kun ved dobesøk.
Så lurer om dette kan være festeblødning eller bare en veeeldig spessiell mens?
Tok test idag den var negativ
 
Hei. På lørdag så fikk jeg en alt for tidlig mens, skal ha mens rundt 6juni ca. Men denne var rar, blødde kraftig en times tid, brukte bind men var ikke mye som kom i det. Var bare når jeg tørka meg på dobesøk
Søndag så hadde jeg bare slim me rosa farge i (unnskyld detaljer) kun ved dobesøk.
Så lurer om dette kan være festeblødning eller bare en veeeldig spessiell mens?
Tok test idag den var negativ
Lenge siden el? Kan jo muligens være en festeblødning da :) tidlig å ta en test kanskje?
 
Ingen blødning, hadde bare "mensblødning" lørdagen. Søndagen var det bare lett rosa med en del slim.
Venter til over helga før ny test tenker jeg, hva tenker du?
Åh, dette tenker jeg er veldig spennende! :) jeg tipper det var en festenlødning- så test over helgen høres bra ut! :)
 
Hvordan går det med deg? :)
Hei,helt glemt å svare. Usikker på testen jeg tok idag om det er bare øynene mine som ser strek i begge :/
 

Vedlegg

  • 20240612_210822.jpg
    20240612_210822.jpg
    1,4 MB · Visninger: 45
  • 20240612_210732.jpg
    20240612_210732.jpg
    1,4 MB · Visninger: 47
  • 20240612_210843.jpg
    20240612_210843.jpg
    1,3 MB · Visninger: 45
Jeg ser noe svaaaakt! :D Er den lest av innenfor fristen? Jeg tok en slik selv forrige pp- den ble svakt positiv en stund etter fristen- testet med et annet merke samme dag- blenda.
 
Back
Topp