Festeblødning

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har noen av dere hat det?
Hvilken DPO? Og evt når testet du positivt?

Virkelig ingen som har opplevd det?

Jeg har hatt en blødning tidlig i begge svangerskapene. Rundt 6.uka. Jeg har derfor alltid fått positiv test først. Jeg vet ikke om det kan kalles en festeblødning.

Jeg hadde det med storesøster, veldig tidlig, før jeg visste at jeg var gravid. Så antagelig uke 3 allerede. Var bare litt, og varte ikke mer enn én dag.

Jeg hadde det med storesøster, veldig tidlig, før jeg visste at jeg var gravid. Så antagelig uke 3 allerede. Var bare litt, og varte ikke mer enn én dag.

Jeg vet heller ikke at jeg evt er gravid.
Jeg trodde festeblødning alltid kom før man visste det.

Vet faktisk ikke hva som er mest vanlig, men på meg gjorde den hvertfall det ;) Var ikke som mens, var mye mindre, men der og da trodde jeg at jeg blødde pga angrepillen jeg hadde tatt.. Tenkte absolutt ikke tanken på at jeg kunne være gravid for å si det sånn :P

Festeblødning er jo den blødningen som evt kommer når egget fester seg. Da har man jo ikke produsert hcg enda og kan derfor umulig vite at man er gravid. Man er jo ikke gravid FØR egget fester seg :)

Men, det er mer vanlig å ikke få det, enn å få det.. tror det er sånn 1/5 som opplever det? Jeg hadde ikke festeblødning.

Festeblødning er jo den blødningen som evt kommer når egget fester seg. Da har man jo ikke produsert hcg enda og kan derfor umulig vite at man er gravid. Man er jo ikke gravid FØR egget fester seg :)

Men, det er mer vanlig å ikke få det, enn å få det.. tror det er sånn 1/5 som opplever det? Jeg hadde ikke festeblødning.

Har aldri tenkt på det før, men det er jo såklart logisk at det skjer når egget fester seg! ;D

Det står 1 av 3 opplever det.

Back
Topp