Festeblødning?

• Trådstarter Trådstarter MAS
  • Opprettet Opprettet
M

MAS

Guest
Lurer på hvor "stor" en festeblødning er. Er det bare litt blod på papiret, eller kan det være mer? Fikk en liten blødning i dag, tre-fire dager før mensen skal komme, veldig uvanlig for meg. Tør ikle håpe noe, kan jo bare være at jeg har fått mensen tidlig, men så har jeg ømme pupper i tillegg. Takk for svar :)

Jeg vet ikke, men det jeg antar var festeblødning hos meg var bare en tur på toalettet og litt rødt, så kom det litt brunt noen dager etterpå :) Dette var bare noen dager før positiv test da, så ikke sikkert det var festeblødning, gravid var jeg iallefall :)

Hadde ikke festeblødning, men mensenmurringer fra dag 1. Gikk ofte på do for tenkte "NÅ kjæm besøket", men nei. Ingen blod verken på papir eller i trusa.

Og ømme pupper kan man ha selv uten svangerskap. Så det eneste sikre er å teste seg.

Lurer på hvor "stor" en festeblødning er. Er det bare litt blod på papiret, eller kan det være mer? Fikk en liten blødning i dag, tre-fire dager før mensen skal komme, veldig uvanlig for meg. Tør ikle håpe noe, kan jo bare være at jeg har fått mensen tidlig, men så har jeg ømme pupper i tillegg. Takk for svar :)
Om du registrerer deg som bruker kan du benytte deg av blant annet underforumet "vi som prøver" der det er mange andre prøvere som deler mye kunnskap og støtte med hverandre. Om du er gravid kan du bli med i terminforum. Vi har også mange andre flotte underforum som registrerte brukere får tilgang til :)

Mitt første svangerskap så tror jeg at jeg fikk en såkalt festeblødning. Så godt mulig! Lykke til hvertfall:)

Back
Topp