Festeblødning?

Lille92

Forelsket i forumet
Hei :)

Vi har snart prøvd i ett år på å bli gravide. Jeg sluttet med p-pillen Loretta i slutten av september 2013, og har siden da hatt ustabil syklus. Hadde sist mensen 16.08.14. Tok eggløsningstest, hvor den ble positiv den 30.08.14. På testen så står det at når den er positiv, så skjer eggløsning innen 24-36 timer, noe som vil si at jeg hadde eggløsning mellom 30.08-01.09-14.
Igår begynte jeg å blød, og tenkte at nå var mensen kommet. Men det kom bare noen få dråper, mellom 5-10 dråper gjennom den dagen, noe som er veldig merkelig for meg. For vanligvis når jeg får mensen, så kommer det først litt, og så kommer det masse de to neste dagene, og jeg blir kjempe rar i magen, får skikkelige mensenkramper, og blir veldig løs i avføring og må ofte på do. Dette har ikke skjedd nå, det kom som sagt litt blod igår, ingen smerter og ingen dårlig mage. Og fram til nå idag, så har jeg hatt rundt 5 dråper blod, ingen dårlig mage (mye avføring) men litt magekramper. Men disse krampene er veldig milde i forhold til hvordan de bruker å være når jeg får mensen.

Jeg lurer på om dette kan være festeblødning, og om når jeg eventuelt kan ta en g.test?
 
Ca 14 dager etter samleie på max skal da det ha festet seg noe. Så hvis du har hatt feste blødning er det bare begynne og telle etter når du hadde sex. For ca 4 uker etter sex burde det være noe slags utslag på en test. Var hvertfall det på min:)
 
Back
Topp