Festeblødning

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hey!

Lurer fælt på om jeg har opplevd en festeblødning? :) hadde sex den 5 (venter mens den 25). For noen dager siden hadde jeg en liiiten blødning som gikk over i løpet av dagen. Kan dette være en festeblødning?

I øvrig er hele kroppen helt utslitt. Hodepine og sinnsykt trøtt. Ka dokker folkens trur? Og er det for tilig å ta test? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg tror jeg hadde festeblødninger med nr to. Var det første jeg stusset på, men det var bare noen få dager etter jeg tror unnfangelsen fant sted.

Det kaaaan jo være du får utslag på test :) jeg har ikm i dag, men i morra er det en uke sidrn positiv test :)

Spennende!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
såå gøy! gratulerer med graviditet! :D Fan jeg er så ny på dette, IKM? ka i svarte banana e det? ;)

Tok en test i går, var først en strek, men etter noen timer var det to! Ka det skal bety? kan man stol på det? :D
 
Har ikke peiling! Haha :) hvilken test har du brukt? Har mest og best erfaring med clearblue. Prøvde en doc morris for gøy her om dagen, men fikk plusser i stedet for streker som det sto på pakken. Say what??

ikm betyr visst ikkekommende mens :p begynner å lære noen av dem...hihi

Jo takk for det :) har termin i slutten av januar, men siden jeg har vært kronisk på overtid med de to andre, snoker jeg litt her også :)
 
Back
Topp