2014_Baby Forelsket i forumet 22 Apr 2013 #1 Idag er jeg 7/8DPO (tror jeg) og har fått rosa utflod! Kan det være en festeblødning? Skal ha mensen om en ukes tid, og døøør etter å teste!!
Idag er jeg 7/8DPO (tror jeg) og har fått rosa utflod! Kan det være en festeblødning? Skal ha mensen om en ukes tid, og døøør etter å teste!!
**Ole brummm** Elsker forumet 22 Apr 2013 #2 Det kan være. Jeg blødde noen dråper fire dager etter innsett og jeg er gravid ♡ Krysser fingrene for deg :-D Lykke til
Det kan være. Jeg blødde noen dråper fire dager etter innsett og jeg er gravid ♡ Krysser fingrene for deg :-D Lykke til
**Ole brummm** Elsker forumet 22 Apr 2013 #4 du kan jo prøve, men jeg ville ventet litt nærmere helgen tror jeg. når har du ikm?
2014_Baby Forelsket i forumet 22 Apr 2013 #5 På mandag (29) trooor jeg! Ikke helt kontroll med andre ord, da dette kom litt plutselig!
**Ole brummm** Elsker forumet 22 Apr 2013 #6 da ville jeg ventet å teste mot helgen jeg testet tidlig positivt. så kan jo være heldig