Festeblødning??

Blue_

Gift med forumet
Dere som har opplevd dette før, eller har god info om emnet...

Jeg testet positivt FØR jeg merket noe til det som kan være festeblødning... De siste dagene har jeg merket litt til det noen ganger jeg har vært på do... Er ikke mye, bare som utflod med en prikk farge i... Første dagen var det brunt.. Nå er det helt lyserosa... Og det er fryktelig lite!!

Kan det fortsatt være en festeblødning?

HAr uansett legetime i morgen, så kan spør litt om det da, men man bekymrer seg jo så fælt for "lille".

Takk for svar:-)

er ikke helt proff i dette emne men høres litt sent ut for å ha feste blødning siden egget fester seg så sender ut signaler om at du er gravid. så får man posetiv test.

Men er ikke noe farlig å blø bitte litt  mange som jeg vet om som har opplevd dette og har fått friske barn  Lykke til hos legen

Festeblødning kommer når egget fester seg, og da også før positiv test - derav navnet. 
Små blødninger, slik som det du beskriver, er så normalt at de burde opplyse enda mer om det. I livmorområdet og skjeden er det så fullt av blod når man er gravid at man kan omtrent få en rift av å bevege seg. :)

Lykke til hos legen. Han kan nok svare litt bedre, sikkert. :)

Tusen takk for betryggende svar!

Man har jo hørt om de som blør litt hele svangerskapet... Men når man sitter der selv, så blir man jo bekymret for den minste lille ting:-)

Back
Topp