Festeblødning??

Pampersxl

Andre møte med forumet
Jeg prøver meg her jeg, og ser om det er noen som har noen svar...
 
I går på morgnen og frem til 4 - 5 tiden på dagen blødde jeg litt, ikke så mye at jeg trengte å ha bind eller noe, men litt... Dette sluttet uttpå dagen som sakt, men det kom igjen på kvelden, da jeg og min kjære koset litt ( forste gang på tre dager siden jeg har vært syk ). Blødningen varte til uttpå formiddagen og har vært borte siden... Blødet var veldig tynt og lyst, i tillegg må jeg ha hatt litt utflod, merket pga lukt...[:)]
 
Jeg er litt om i underlivet og har litt " mensenvondt " ( veldig mildt ), noe jeg aldri har opplevd før mensen...
 
Jeg lurer så på om det kan være festeblødning, jeg håper så inderlig... Kan jo ikke teste før om 6 dager og det er jo en evighet til...
Jeg håpet det var noen erfarene her som kunne gi meg litt svar om hva det ANNTAGELIG er...
 
Forresten, jeg har vært litt dårlig i magen i dag også, ikke så mye på do, men litt løs...hmmm....[:)]
 
Takk for eventuelle svar, dere er gode klem
 
 
 
Tusen takk for svaret julian...
 
Vi krysser fingrene vi også, jeg har vært veldig urolig i kroppen min de siste dagene. Tatt lang tid før jeg har sovnet, men vært veldig trøtt ( kan være at det er på grunn av at jeg har vært litt syk i det siste, værk i kroppen )
 
Takk, skal gi dere beskjed om 5 dager, gruer og gleder meg
 
ja se, vi er jo det... så spennende for oss begge, kan jo slå oss litt sammen da hvis vi begge tester positivt om noen dager...
 
Har samme blødningene i dage igjen, hadde ingenting i går, jeg lurer så så hva det er siden det aldri har skjedd før. det kan ikke være mensen fordi da hadde det vært mørkere og så hadde jeg hatt ekstremt vondt i magen, noe som jeg ikke har...
 
Vi får fortsette å skravle videre til dagen kommer der en test kan være positiv for oss begge....
 
Spennende
 
Lykke til skal tenke på deg
 
 
nja... var jo helt sikker på at jeg fikk mensen i går og jeg blør enda i dag... er så usikker men det er ikke annet å bare vente å se... hvis det ikke går denne gangen heller så er det bare å prøve igjen.
Men jeg blør enda men har ikke vondt i magen som jeg har når jeg får mensen... dette er snodig.
 
Du da, er det noe nytt
 
 
Hei
 
Oppdatering:
 
Jeg har fortsatt samme blødningene, jeg drar til legen om det ikke gir seg snart. Det er garantert ikke mens, for det er så lyst rødt at det nesten er gjennomsiktig... det synes bare på pappiret når jeg har tørket meg...
 
venter i spenning for oss begge
 
klem
 
hei julian
 
I dag er det første dagen jeg ikke blør på fire dager... Men jeg har en stygg følense at at tanta kommer denne mnd også. Heldig vis er det ikke så lenge til for nå er jeg veldig lei av å gå å vente å ikke vite...[:'(]
 
Hvordan er ståan hos deg, noen forandringer?
 
Hei
 
Å, det er så spennende, jeg har skikkelig tro på at det er noe på gang hos deg Julian.
 
Jeg har bestemt meg for å vente å teste jeg også, jeg er ikke helt sikker på om jeg skrev inn riktig dato for første dags siste mens, så jeg venter til mellom den 17 og 20...
Litt lenge å vente, men jeg ser hva som skjer med tiden.
 
Har blandede følelser jeg også, noen ganger tror jeg, noen ganger håper jeg og noen ganger tror jeg ikke. Men uansett hva jeg føler så venter jeg på en måte på mensen, det er klart jeg blir skuffet om den kommer, men da er jeg ihvertfall forberedt. hmm.....
 
I går tro min kjære på jobb og er borte i to uker, så om jeg tester positivt håper jeg at jeg klarer å holde meg med å si det til han kommer hjem, vil ikke ta det på telefonen liksom, eller hva synes du, han er jo spent han også liksom, hmmm...lurer
 
spent
 
Det er nok det som skjer....hehe
 
Hvordan føler du deg nå da? Noen følelser om håp? Det hadde vært så veldig gøy, om du hadde en litten en voksende i magen... Fordi nå som vi har skrevet så mye, og hvis du har litt lykke kunne det jo henne at den på en måte ble smittet over hit..
 
Gleder og gruer meg til å få høre oppdatringer..
 
Jaja, annkom tanta...[:(] Jeg har hele tiden gått å ventet på den, for jeg har hele tiden tenkt at det er nok ikke min tur denne måneden heller... men det er klart at jeg håpet veldig og jeg må innrømme at jeg først ble så sinna, så sinna når den kom. Men hva kan man gjøre fra eller til, man må jo bare fortsette å prøve og etter hvert få mere hjelp fra legen.. Det går jo aldri om man ikke tenker positivt, tenk positivt og test positivt[:D]
 
Jeg får vel bare spare de to pestene jeg har kjøpt til neste måned.....[:'(]
 
Ikke missforstå, jeg er veldig ifra meg og lei jeg også, men siden jeg er litt heldig å kan jobbe i barnehage, får jeg trøste meg med de nydelige små der inntill det blir min tur.
 
Jeg og sambo har bestemt oss for å fortsette prøvingen, for det er jo gøy det også, og kontakte legen igjen når det nærmer seg sommeren. Da skal jeg ta en skikkelig prat med hun, for hun mente at vi ikke fikk noe hjelp før vi hadde prøvd i to år, men jeg mener at de kan jo begynne å ta tester og slikt før det er gått to år???
Hvis ikke skal jeg melde meg på det ivf prosjektet som det ligger en tråd om her... vet ikke helt enda.
 
Men... tanta kom så da får vi bare se frem til en ny periode med masse og  fingrene for at det blir ett litt mer positivt svar neste gang..
 
Ps1: lurer fortsatt veldig på all den små blødningene jeg har hatt nesten de to siste ukene er for noe, det har vært helt uvanlig altså. Lurer på om det er noe galt liksom...
 
Ps2: jeg fikk tips av ei på jobben som sleit med å blir gravid hun også, hun annbefalte å ha ute i det fri, for da tenkte man liksom heller på om det kom noen osv enn å tenke på å blir gravid hver gang liksom, skjønner du hva eg mener? Det funket med en gang for henner, så det blir nok en romantisk skogtur på meg og sambo når han kommer hjem fra jobb. Det eneste som er litt dumt med det er jo at jeg må ligge på magen etterpå, pga en grop inne i kjeden der alt samler seg hvis heg ikke ligger på magen, sa legen...
 
Ps3: Hvordan er det hos deg i dag? Noen tegn til at du får besøk av tanta? Testa deg?
 
Lykke til ihvertfall
 
Stooooooor klem
( teit at sambo ikke er hjemme for jeg kjenner at selv om jeg prøver å tenke positivt, kunne jeg trengt noen klemmer i dag, men det er godt at vi har Bv.... )
 
Nå skal jeg ikke skrive mer, for dette ble veldig langt, får håpe du gidder å lese, det hadde gjort med varm om hjertet
 
 
 
 
Åjåjåjåj, her er det bare å legge inn god kortene og krysse alt man har for deg. Det ser utrolig lovende ut...
Du virker som en positiv og allsidig jente, så jeg håper virkelig at tanta holder seg unna ihvertfall 9 mnd til for deg...
 
Hold meg oppdatert da, for dette blir vikelig spennende
 
 
Back
Topp