Detter er super spennende!! Heier på egget! Dette skal gå bra14 dpo. Det er stigning her. Og i dag var tempen gått opp også. Det er jo absolutt et eller annet på gang. Er bare så redd for å miste igjen at det nesten er enklere å ikke tro på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Detter er super spennende!! Heier på egget! Dette skal gå bra14 dpo. Det er stigning her. Og i dag var tempen gått opp også. Det er jo absolutt et eller annet på gang. Er bare så redd for å miste igjen at det nesten er enklere å ikke tro på det
Håper så veldig for deres del at det går hele veien Jeg sniker innom Septemberforumet innimellom og følger med gjengenKort status på denne posten dersom noen snubler over den i fremtiden
For min del ser det ut som om dette var festeblødning. Testene har steget som normalt, fikk 3+ på CB digital 5+0. Har også fått bekreftet at det er en liten spire der på tidlig tidlig ultralyd. Er foreløpig bare 6+2, så vet jo enda ikke om det går hele veien
Tusen takk! Krysser fingrene. Veldig trist at du mistet, håper det klaffer raskt igjen for dereHåper så veldig for deres del at det går hele veien Jeg sniker innom Septemberforumet innimellom og følger med gjengen
Takk, det håper jeg ogsåTusen takk! Krysser fingrene. Veldig trist at du mistet, håper det klaffer raskt igjen for dere