festbilder???

neiii,no fikk eg ikkje se[:-]hehe
ORIGINAL: Hilla85

ORIGINAL: elninjo

jooo!!!kom an då[;)]
ORIGINAL: Hilla85

hmm..... Vetta søren om jeg tørr haha

*poff*

Jaja, har Kiss-tunge så det holder... Jeg og Gene Simmons kan slikke oss på nesetippen....

OMG, dette er fra et vorspiel hjemme hos oss for ca 2 år siden....ho ho ho[8D]

Hehe, råbra [:D]

fine dokken e! meg i midten her ..

Her er jeg et par mndr FØR jeg ble gravid, dårlig med fest om dagene dessverre....

jag till höger.. första festen efter stella..

Fant ett till

Skal vist ikke gå an å slette seg fra facebook har jeg hørt...[&:]
ellers er dere kule da jenter[:D]

ikke nå lenger...slettet meg for 1 år siden[:)]hvor i bergen er du fra?
ORIGINAL: Chinchilla

hehe...vittig,for det samme tenkte jeg da jeg så bilde av deg første gang,men har enda ikke klart å plassere deg[:)]hemmm???

Du.....elninjo....stusset litt da jeg så bildet av deg og kjæresten og tenkte jeg hadde sett deg før.... men nå som jeg ser dette er jeg sikker......... hm.....klarer jo IKKE å plassere deg da, men du virker SÅÅÅ kjent...........

Ehm......... okeeeeeeeei........ er du på fb?? Kan sjekke om vi har noen felles kjente?

hehe...I know[;)]men eg har deaktivert profilen min og har ikke vært der inne på ca 1 år[;)]Så eg e "liksom"slettet.......
ORIGINAL: Cizza03

Skal vist ikke gå an å slette seg fra facebook har jeg hørt...[&:]
ellers er dere kule da jenter[:D]

ikke nå lenger...slettet meg for 1 år siden[:)]hvor i bergen er du fra?

hehe...vittig,for det samme tenkte jeg da jeg så bilde av deg første gang,men har enda ikke klart å plassere deg[:)]hemmm???

Du.....elninjo....stusset litt da jeg så bildet av deg og kjæresten og tenkte jeg hadde sett deg før.... men nå som jeg ser dette er jeg sikker......... hm.....klarer jo IKKE å plassere deg da, men du virker SÅÅÅ kjent...........

Ehm......... okeeeeeeeei........ er du på fb?? Kan sjekke om vi har noen felles kjente?

Herregud litenangel! Der kjente jeg deg ikke igjen!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp