Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Aldri har vel invitasjonene strøøma meir inn enn no.. Føles i alle fall slik.. Vinkvelder med venniner,ut med jobben, familiefest etc... har liksom ikkje lyst å lyge heller, så regner med hemmeligheten er avslørt ganske snart[8|]
Jeg har holdt meg avholds siden 1. svangerskap, så jeg slipper unna endel spørsmål.. Men når det er folk som ikke vet at jeg ikke drikker, sier jeg bare at jeg er sjåfør.. [:-]
Hehe, er vel ikke så lett å vri seg unna i lengden, nei.. Skal i bryllup i morgen, men pleier ikke å drikke noe særlig til vanlig, så... Får vel bare si at jeg kjører;)
hihi.. her er det utdrikkningslag for en av mine beste venninner idag, så jeg stakk bort til henne med testen jeg tok idag så fort den lyste "gravid", og imorgen er det grillfest med konsert på kvelden... Typisk!! hehe.. men skal være sjåfør og fotograf, så får ta litt del i morroa likevel [:D]
hehe, skal ikke være lett nei. Tror jeg kommer til å fortelle det ganske raskt etter tidlig ul. Klarer ikke se for meg å "fake" drikkingen og vet det kommer spørsmål om jeg er sjåføren.
helte alkoholfritt på en annen vinflaske.. Krysser fingrene for at ingen spør om et glass,, og hvis, sier jeg at det er en "vond" vin jeg hadde på en 3 L, men som jeg helte over på en annen flaske for å slippe å dra på hele dunken,,,Ellers så har jeg bestilt meg alkoholfrie drinker i baren..i smug..