Fest.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Har dere noen tanker om når dere kommer til og gå ut for første gang etter Fødselen eller..????[:D]

jeg har vert ute 3 ganger etter fødselen, skal ut på lørdag også for da skal vi feire bursdagen min.

Har allerede vært ute en gang jeg...[8D]
Mamma passa Casper. Det gikk bra, men jeg savna han såå fælt!
Var godt å få han igjen dagen etter!![:)]

Mamma lurte på om jeg ville ha en dag/ natt fri neste helg også,
så tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet og komme meg en tur ut.
Jeg er jo alene med han, så det er greit å få en dag i ny og ne som jeg kan gå ut med venner og ha det litt gøy!
Må benytte meg av sjansen når jeg kan!![:D][:D]

Her kommer jeg til å vente til vi skal på julebord i november.
Skal nok ut i den forstand at jeg skal være borte fra tulla, men feste/drikke skal jeg ikke før i november.

Jeg skal på fest om 1 uke. Skal i 30 årslag og jeg gleder meg skikkelig!! Samboer skal være hjemme med barna, så vi har fortsatt tilgode å ta oss en skikkelig fest sammen....
Vi var på en grillfest i sommer , men da var Ida med - det gikk veldig fint (det var ingen "hæla-i-taket" fest altså...)[:D][:D]

Jeg skal på Reunion fest til lørdagen, det blir gøy [:D]

Har dristet meg til å ta tre øl etter fødselen jeg da. Den ene gangen var Thea med men hun lå og koste seg i vogna hun da [:D]

Jeg har jo ikke festet etter Donya ble født men tok ett glas vin med maten 2uker siden...ikke så mye festing på gang hos meg...Jeg tror ikke jeg klarer å gå fra Donya før nyttår...

ORIGINAL: Hege77

Jeg skal på Reunion fest til lørdagen, det blir gøy [:D]

Har dristet meg til å ta tre øl etter fødselen jeg da. Den ene gangen var Thea med men hun lå og koste seg i vogna hun da [:D]

Vel, det var ikke festing å drikke en øl de tre gangene jeg gjorde det [8D] Men det var godt ja [:D]

vi har hatt sånn "kosekveldhjemmefest" med tre/fire andre venner etter at hun ble født, ellers drukket litt vin hjemme..men kunne godt ha dratt ut for lenge siden om jeg hadde villet..
mamma har passet lisja formeg før, men da drakk jeg ikke..
jeg ammer ikke, så det er jo egentlig en smal sak[:D]

Nope ikke vært ute enda, og jeg drøyer den nok litt til ja... [;)]

jeg har heller ikke vært ute..-venter nok litt ja!
Har så sinnsykt mye melk, og det er s kjedelig å dra med seg pumpa rundt omkring hele tiden..
Og så har vi ikke fått vent han helt til flaske ennå, må nesten få det i rute først også..[;)]

Nei, har ikke vært ute ennå, og det blir nok en stund til.  Får se til julebord-sesongen om det blir noe da[:D]

Back
Topp