Fest

Kefirånde

Gift med forumet
Var på firmafest i går, og er nå bakfuuuuuullll...[&:] Var utrolig gøy, men det var en høy pris å betale! Tror det blir leeeeeenge til neste gang! Må gå og sove litt til...måtte bare inn her og legge inn noen ord, slik at dere ikke tror jeg er dau! Ikke så stor sjanse for det nei. Huff for ei dårlig mamma jeg kommer til å være i dag. Nei, jeg kommer vel tilbake i kveld tenker jeg, for nå ble det jo bare tull dette her. Ooookei, farvel...eller på gjensyn...gjenskriv.

Uff..Er så vondt å være bakfull..[:'(][:'(]Legg deg til å sove og drikk mye vann, det hjelper..[;)]GOD BEDRING!

Åsj...savner ikke å være fyllesyk nei [:'(]. Men det var sikkert gøy i går da!! [:)]. Gikk det greit med Gabriel mens du var borte da? Tok han flaska greit?

Jeg har ligget på sofaen hele dagen jah, og kjenner at jeg har askebeger i munnen [:'(][&:] Gabriel tok flaska fint han, men gudnåmegrett for et styr med flaskevask og tining av melk! Det gikk helt overraskende greit å være borte fra lillesnuppen, men så visste jeg jo at jeg kom til å være hjemme igjen når han våkna. Han sov jo bare uansett [:)] I natt når jeg kom hjem pumpa jeg meg, for da hadde jeg steinharde pupper, og i og med at jeg var litt på druen satte jeg melka ved siden av senga. I morges lukta jeg på den og det lukta alkohol! Yes, you better believe [&:]

ORIGINAL: Laban og Eilin

og da styrta du det rett ned eller.......hi,hi[:D]

Seffoleffo. Reparere og konsumere [8D][:D]

Back
Topp