Fest

Aprikosblomst

Elsker forumet
Blir dere med ute på byen eller annen fest selv om dere er gravide? :)

Dette høres sikkert veldig egoistisk ut, men jeg sitter å føler på den "tristheten" av å ikke bli med bestevennene mine ute på fest. Spesielt nå som det nærmer seg jul. Drar allerede hjem neste helg og blir til januar, for har juleferie fra skolen. Vet det kommer til å være mye som skjer :)

Jeg tror jeg er litt sånn at "jeg vil ha det jeg ikke kan få" - misforstå meg rett altså!! Jeg er utrolig glad for at jeg er gravid og denne spira er etterlengta <3 Blir bare litt trist innimellom. Haha, jeg høres jo helt teit ut..
Jeg hadde tenkt meg på fest den helga jeg fant ut jeg var gravid, men det ble jo ingen fest på meg, hehe :) Da hadde jeg ikke vært ute på fest på nesten 3 måneder - var veldig seriøs og opptatt med treninga mi.

Allikevel så vet jeg at dette går bra, det bare føles litt tungt på en fredagskveld og alle instagram bildene, julebord og alle julefestene.. Den perioden jeg festet mye så tenkte jeg "ååh, dritt lei av festing, hadde gitt mye for et koselig familie liv" - så ja, jeg vil gjøre det jeg ikke kan jeg, tydeligvis. Blir gal av meg selv! :P Blæh. Klarer jo nesten ikke å høre på musikken min på spotify lengre. Nei, som mamma sa til meg "det der kjem til å gå bra det SJØ :) babyn ska itj vårrå i magen din i evigheter - og her har du verdens beste barnepass i framtida" :) hihi, ååh mammaen min <3 (ja, jeg er mammadalt btw)

Har enda ikke fortalt bestevenninna mi at jeg er gravid. Skal på UL igjen nesteuke og håper da å se litt mer enn et bankende hjerte (er da i uke 9+1) :) Så skal jeg gi henne UL bilde. Da hun var gravid ble hun ofte med meg på fest, hun koste seg med alkoholfri vin og alkoholfri øl. Selv om også hun var trist innimellom over å sitte hjemme mens andre var ute.

Jeg tror jeg skal lure alle på hjemplassen min i jula ;) så får jeg bestevenninna mi og samboer til å være støtte. Skal kose meg med alkoholfri vin og alkoholfri øl - bli med på det som skjer :)

Håper ikke dette innlegget virket egoistisk, ble bare litt fortvila her jeg - alene en fredagskveld, mens alle vennene mine er ute. Har hjemmealene party med julebrusen min jeg :) :)

Skjønner hva du mener :) jeg var på fest forrige helg... Gikk supert! Men vet ikke om jeg orker det mange ganger... Ikke med denne formen.

Skjønner hva du mener :) jeg var på fest forrige helg... Gikk supert! Men vet ikke om jeg orker det mange ganger... Ikke med denne formen.

Skjønne den om formen er dårlig, da frister sofaen mere :)
Synes som regel fulle folk er plagsomme, så vi får se hvor mange fester jeg også orker. Hehe

Jeg ser ingen grunn til å ikke være med på fest om man orker. Jeg har hvert på mange fester edru selv når jeg ikke har hvert gravid. Og når jeg var høygravid med frøkna var jeg med på fest og byn (siste i seng på nachspielet og første opp neste dag haha).

Jeg drar gjerne på fest, så drar jeg hjem når de drar på byen :)

Jeg er aldri ute å drikker/tar meg aldri noe i glasset. Liker heller ikke alkohol så når jeg skal kose meg blir det iste/brus/farris ol. Kan ta meg en fest eller vinkveld men det skjer maks 1-2 ganger i året. Kjekt i grunn når det kommer til graviditet så slipper jeg tenke på unskyldninger til hvorfor jeg ikke drikker ;-)

Var ute for 2 uker siden, måtte faktisk være med.....og det blir leenge til neste gang! For det første så drakk jeg sikkert 2 liter væske ila. av kvelden (1 flaske alk.fri vin, 2 liksom drammer (utblandet julebrus med vann, som skulle forestille vodka :-D ) namnaam! Også 4 alk.fri "drinker" på puben..snakket med bartenderen på forhånd ;) har aaaaldri vært så full og oppblåst i magen i hele mitt liv, ha sikkert vært på do 10 ganger, utrolig kjedelig å høre på fylleprat og jeg var helt dau når vi kom heim kl.3 på natta :-D men dæven, jeg syntes synd i mannen min dagen derpå, for han drakk nesten det samme, men med alkohol i :-D Det eneste artige da var jo at jeg fikk med meg ganske mye rart og var den eneste som husket alt.:p

Jeg er aldri ute å drikker/tar meg aldri noe i glasset. Liker heller ikke alkohol så når jeg skal kose meg blir det iste/brus/farris ol. Kan ta meg en fest eller vinkveld men det skjer maks 1-2 ganger i året. Kjekt i grunn når det kommer til graviditet så slipper jeg tenke på unskyldninger til hvorfor jeg ikke drikker ;-)
Samme her :) Er over 2 år siden forrige vinglass, men er ikke et savn. Aldri likt rusen som alkohol gir. Er nok litt kontrollfreak og vil ha full kontroll over meg selv ;)

Jeg har vært med på flere fester. Jeg valgte å fortelle det tidlig til ei venninne; veldig greit å ha en som vet det, og som f.eks. kan kjøpe alkoholfrie drinker til meg:)

Derfor jeg skal si det til bestevenninna mi nå til uka, hun vil ha vors hos seg og da kan hun være en god hjelper å skjule munkholmen min osv ;) hihi.

Heldigvis ikke mange som lurer hvorfor jeg ikke har festet i det siste, for har vært greit rolig det siste året i forhold til hva vennergjengen min er. Har vært ute 1 gang i mnden ca, før det ble et 3 mnders opphold, og nå blir det nok en god stund til :)

Jeg våknet kvalm i dag - følte meg nesten slik som man føler seg om man blir fyllesjuk. "Nei, fysj, savne det her?" tenkte jeg da :) haha

Back
Topp