Fest?!?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som savner "partylivet", og er mannen ofte ute?
Jeg liker godt å ta meg en fest med gode venner, og dra på show/konserter osv. Var en god del før i min "ungdom", men siste årene har vel kanskje vært 1 gang i mnd.. kanskje 2 om det var noe spesielt.. Jeg har jo ei fra før, men hun er hos pappaen annahver helt, så da har jeg hatt muligheten.. Har ikke savnet det denne perioden egentlig, men BF er en god del på vift da. Bruker vel sjansen mens han kan :p

Enn med dere?

Faktisk ikke i det hele tatt:) Synes nesten at det er litt "deilig" å ha noe å skylde på:p

Savner det virkelig ikke. Etter å ha jobbet 100% i bar i 2 år så fikk jeg litt nok :) men savner å ta seg et par øl på en pub bare rolig med venner. Nei mannen han er ikke så veldig party menneske så blir mest noen øl med kompiser stille og rolig til fotballen eller mens dem spiller poker

Ja, nei, det går helt fint..Tenker lite på det, og syns det er greit at misteren koser seg med kompiser innimellom. Men ser frem til kos med venninner og en kald pils på bryggæn! :D

Liker å være på fest, men er ikke noe jeg savner mye.. Enest jeg gleder meg til er å ta en fest sammen med bestevenninna mi. (Hun fødte rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så er lenge siden vi hadde festligheter i lag)

Samboer er like mye hjemme nå som før, for når det er fest så er det jeg som alltid må overtale han til å bli med ut.. :)

Savner det litt av og til,men ikke dagen derpå:p mannen er ikke noe særlig party menneske var vel jeg som var oftest ute

Jeg er ikke så veldig fest-menneske. Og ikke mannen heller. Men han har faktisk tatt mer av nå som jeg ikke kan :p syns det er litt urettferdig!

Men blir jo ikke så lett når ungen kommer heller da :p

Skal helst på konsert 25. Juni... Termin 8. Mai, noen som er positive til det eller? ^^

-- tasting fra mobil --

Jeg er ikke så veldig fest-menneske. Og ikke mannen heller. Men han har faktisk tatt mer av nå som jeg ikke kan :p syns det er litt urettferdig!

Men blir jo ikke så lett når ungen kommer heller da :p

Skal helst på konsert 25. Juni... Termin 8. Mai, noen som er positive til det eller? ^^

-- tasting fra mobil --
Tja! :P men ville ikke tatt det for gitt at går. He he he :D spørst jo når fødselen setter i gang også da. Første Vesla mi var veldig "lett" og tok flaske og koste seg med pappaen. Når hun var tre uker, var jeg på revy og tok to øl med venninner. Bf kastet meg ut, og sa jeg måtte finne på noe. Gikk fint det altså :) denne gangen peiler jeg meg inn på noen vinglass på bursdagen min i juli :)

Vi driver ikke med sånt :P haha.. ja, vi er 22 år og driver ikke med sånt :P vi har heller venner på pokerkveld, filmkveld, matkveld osvosv.. :) iløpet av de fire årene vi har vært sammen har vi vært på byn to ganger :P hahah.. en del mer fester, men da har vi hatt dem selv slik at vi slipper å reise så langt når festen er over ;)

Jeg savner det når det er noe som skjer :) Er veldig glad i å gå på konserter og festivaler og ta ei øl eller fem. Skal jeg evt på bytur er det pub som gjelder, gjerne med trubadur.
Samboer er ikke noen partyløve uten meg. Han vil ikke gå noen plasser så lenge jeg ikke kan, og det er jo snilt, selv om han mer enn gjerne må gjøre det om han har lyst noe jeg har sagt flere ganger :)

Tja! :P men ville ikke tatt det for gitt at går. He he he :D spørst jo når fødselen setter i gang også da. Første Vesla mi var veldig "lett" og tok flaske og koste seg med pappaen. Når hun var tre uker, var jeg på revy og tok to øl med venninner. Bf kastet meg ut, og sa jeg måtte finne på noe. Gikk fint det altså :) denne gangen peiler jeg meg inn på noen vinglass på bursdagen min i juli :)

Hele det hadde vært flott om pappa kan kose seg litt med flaska også. Hadde vært koselig for han! :) burde vi liksom prøve med det tidlig så han blir vant med det?

Vi driver ikke med sånt :P haha.. ja, vi er 22 år og driver ikke med sånt :P vi har heller venner på pokerkveld, filmkveld, matkveld osvosv.. :) iløpet av de fire årene vi har vært sammen har vi vært på byn to ganger :P hahah.. en del mer fester, men da har vi hatt dem selv slik at vi slipper å reise så langt når festen er over ;)

Haha sånn er vi også. Vi har ofte grillfest hos oss! Lager litt drinker og fancy ting. Men ut på byen er veldig veldig skjeden.. Er ikke noe å gjøre der lenger :p
Men kompiser på noen øl og sånn har vi ofte, når det er sommer i hvertfall og vi kan bruke uteplassen vår!

Hele det hadde vært flott om pappa kan kose seg litt med flaska også. Hadde vært koselig for han! :) burde vi liksom prøve med det tidlig så han blir vant med det?

Jeg gjorde det, men er sikkert veeldig ulikt på hvordan folk praktiserer dette. Jeg var veldig usikker på amming en stund, og hvor mye hun fikk i seg, så jeg prøvde å pumpe, og ta i flaske bare for å se ca hvor mye hun drakk.
Flaske var ikke noe problem :)

Men om jeg skulle ut en kveld, og ikke var "ammebar" før neste formiddag, så måtte jeg pumpe en 5-6 måltider, og det var litt arbeid med det. Skulle jeg noe på en lørdag, så begynte jeg å pumpe et måltid hver kveld allerede uken før. Også er det jo det med den brystsprengen :/ Men det vil jo stabilisere seg.

Etter 5-6 mnd orket jeg ikke mer pumping, og begynte med MME om andre eller pappaen skulle mate, og det gikk jo ut over produksjonen min også. Holdt vel på i 7 mnd totalt før jeg så hun ikke var fornøyd lenger, og gikk helt over til MME.

Haha sånn er vi også. Vi har ofte grillfest hos oss! Lager litt drinker og fancy ting. Men ut på byen er veldig veldig skjeden.. Er ikke noe å gjøre der lenger :p
Men kompiser på noen øl og sånn har vi ofte, når det er sommer i hvertfall og vi kan bruke uteplassen vår!

Ja, det er nettopp det! =) veeeldig koselig med slike kvelder, enn å gå på byn og plutselig forsvinner alle fordi alle vil på forskjellige utesteder :)

Jeg kommer til å prøve med flaske ganske tidlig. Jeg skal jo jobbe et par timer enkelte dager inn i mellom, møter og slikt og da må nesten rusket ta flaske når pappan avspasera et par timer så mora får jobbe :D

Sukk. Er jo sånne ting som er koselig!!!! :)

Jeg trenger ikke fest/byn, men reise vekk på hyttetur, grille, spillkveld og drikke i festlig lag er morro. Evt en utepils i sola på sommern ;)

Jeg kommer til å prøve med flaske ganske tidlig. Jeg skal jo jobbe et par timer enkelte dager inn i mellom, møter og slikt og da må nesten rusket ta flaske når pappan avspasera et par timer så mora får jobbe :D

Ja, jeg også. Jeg begynner på et nytt semester i september, og er da avhengig av at flaske går fint. Problemet er bare om pumpingen går bra. Erfaringen sier at om jeg innfører MME, så overtar det ganske fort. Jeg satser iallefall på å fullamme hele sommeren, så får vi se :)

Ja, nei, det går helt fint..Tenker lite på det, og syns det er greit at misteren koser seg med kompiser innimellom. Men ser frem til kos med venninner og en kald pils på bryggæn! :D
En kald pils på bryggen med bv bergensere!! :D :D

Back
Topp