Fest

Mrs White

Forelsket i forumet
I kveld har lillen vært på fest og feiret farfar som blir 60! Vi har nettopp komt hjem og lillen sovnet for ca en halvtime siden (dvs rett før kl 23:00).

Festen begynte kl 20 og det er 1 time etter at lillen pleier å ha lagt seg. Vi hadde ikke mulighet å få barnevakt, men tenkte at vi må bare prøve å få han til å sove i vogna, og tenkte at hvis det ikke går så får jeg bare gå hjem med han (tar ti minutt å gå). Lillen skulle selvfølgelig absolutt ikke sove, han trodde nok at noe skummelt skulle skje ettersom vi ikke skulle sovne i senga som vanlig. Så vi lot han være med på festen. Og som han koste seg! Han var åpenbart veldig trøtt, men koste seg med all oppmerksomhet han fikk og at han fikk være med. Men rett før 23 måtte vi gi opp, da var han rett og slett for trøtt.

Jeg synes det var godt at det gikk så bra. Jeg vet at han allikevel kommer at våkne vanlig tid, så han får sove for lite. Men han har kost seg i kveld og det er jo fint det med tenker jeg! :) Er der flere som har skipper sine rutiner/prinsipper for en/flere kveld(er)?
 
Ja det har vi gjort mange ganger, om vi har besøk av slektninger eller er på besøk. Han er heldigvis ikke noe rutinebaby, så vi kan fint utsette leggetid en times tid eller legge han i vogn mens vi er borte :) 
 
Så bra det gikk så fint! Jenta vår blir så tidlig trøtt.. I dag sovnet hun 18.15. Vi har prøvd å strekke det til nærmere 19, men hun blir lett overtrøtt og hylgråter.. En kveld hadde vi besøk og hun sovnet til vanlig tid, men våknet igjen ca 19 og var ikke klar for å sove i det hele tatt. Tok henne med opp og hun var våken og blid til ca 21.30, da var hun helt ferdig, men det ble gråting i nesten halvannen time før hun endelig sovnet. Frister absolutt ikke å gjenta det. Hun er i senga mellom 18 og 6 stort sett, det var jo 19-7 før vi stilte klokka så det er vel bare sånn hun er. 
 
Back
Topp