Fest i magen

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hadde jeg ikke visst, hadde jeg nok lurt på hvor mange som er i magen nå. Og om det er fest der inne...

Våkner brått halvveis på rygg, og når jeg snur meg over på siden føles det som om det er "party" der...
Ben og armer alle veier der, tydeligvis hikke, og mange bevegelser som treffer ømme nerver/punkter. Og brått ble liksom "festen" slutt, og alt helt rolig igjen...

Kan jeg ha vekket/skremt baby når jeg snudde meg fra halvveis rygg til siden? At bevegelser kom pga bråvåkning? Hi hi.

Hehe... Tror ikke du får gjort så mye feil for baby'n. Er nok verst for deg nå som det er så trangt inni der. :-)

Hehe... Tror ikke du får gjort så mye feil for baby'n. Er nok verst for deg nå som det er så trangt inni der. :)
Hi hi. :-)
Nei, ikke akkurat feil. Tenkte bare at jeg kanskje vekket han i dyp søvn der inne, for det ble jo brått veldig voldsomme bevegelser når jeg snudde meg. Hi hi! Og sååå vondt når føttene treffer nerver der inne! Hans hevn for at jeg vekket han. Hi hi! ;-)

Hehe, her er det som regel fest fast mellom kl 23 og 00. Da blir innsiden min gul og blå, det er jeg helt sikkert på siden det gjør så vondt. ;)

Hehe, her er det som regel fest fast mellom kl 23 og 00. Da blir innsiden min gul og blå, det er jeg helt sikkert på siden det gjør så vondt. ;)
Er det skikkelige festmennesker og natteranglere vi får da? :-)

Hehe, små partymennesker som kommer;) har det samme midt på natten jeg å, men kan liksom ikke sende inn noen naboklage på denne typen party heller!

Er det skikkelige festmennesker og natteranglere vi får da? :-)
Jeg er forberedt på det ihvertfall;) Datteren min hadde ihvertfall samme søvnmønster utenfor magen som inni de første mnd etter hun var født, dvs ikke mye nattesøvn:p

Back
Topp