FEST HJELP?!??!?!

barehege

Forumet er livet
Vi driver å ordner overraskelsselskap til pappa... Lurer på om noen kan hjelpe meg med dette:

Leker utover kvelden? (skal ha stol lek, der deltakerene får små oppdrag etter hvert som de ryker ut..)
Men skulle jo hadd litt mer...

Og hvor finner jeg sputnikk og ole paus stekster? Skulle hadd tekstene på "sofa fra IKEA" og "tiger i mitt hus" om noen har dem tilfeldigvis...?? [:D]

du kan jo prøve å laste ned sangene??? [:)][:)]

da jeg serverte i bryllup i helgen så holdt de på med en lek jeg synes så morsom ut[:)] deltakerne skulle ha på seg masse klær  (lue, skjerf, votter, gensere,jakke pluss mye mer (kun fantasien som begrenser her) MENS de skulle holde en ballong oppe i luften hele tiden.. du kunne nikke,sparke og slå til den så lenge den var oppe i lufta... også det var om å gjøre å bli ferdig først.. så veldig artig ut... hihi

kan dessverre ikke hjelpe deg der altså.... sorry[&:]
håper det er noen her som kan hjelpe deg barehege..

uff, jeg er så lite kreativ når det gjelder sånne ting....
men fins sikkert en HAUG av tips på nettet.
lykke til!! håper det blir en super fest!!! bak den samme kaken du gjorde!!! [:D]

Alle gjestene må ta 2 sukkerbiter under leppa og synge en fest sang... Vi gjorde det i svigermor sin bursdag og det ble vellykka... Alle lo så tårene trillet...[:D]

ORIGINAL: cathli

Alle gjestene må ta 2 sukkerbiter under leppa og synge en fest sang... Vi gjorde det i svigermor sin bursdag og det ble vellykka... Alle lo så tårene trillet...[:D]

Den har vi!!! [:D] "BEVERSANGEN" [;)] DEN SLÅR ALLTID BRA AN!!!
Takk for tips og råd, kom gjerne med flere!!! ;)
Men ingen som vet å hente tekster på sanger??? Og ingen som kan tekstene på de sangene??[:D]

ORIGINAL: Trudelillelutt

vet ikke om dette er hele sangen

I en sofa fra IKEA sitter far og denger mor./ Det er TV-kveld og mor har sølt litt øl på stuens bord./
Og nå banner far og denger mor og bruker tabu-ord.
I en sofa fra IKEA sitter mor og lugger far./I svære dotter river mor ut alt det håret som han har./
Så går far på karatekurs og mor går på bar.
I en sofa fra IKEA sitter far og denger mor./ Far blir sterk når far blir sint og far blir sinna når han tror/
at hans kone driver hor med sjefen sin på hans kontor.
I en sofa fra IKEA sitter mor og klorer far,/ og så hyler de og river av de klærne som de har./
Og så gjør de sånn som gjør at mor blir mor og far blir far.
I en sofa fra IKEA ligger mor og mor er død./ Så kommer barna på barnehjem og far på vann og brød./

Takk!! Fant sangen, men klarte ikke å kopiere den inn til teksbehandlingssida.. Fikk skrevet den ut, da.. Men da ble det så KNØTT tekst.. Men da kan jeg få kopiert det du har skrevet i steden for å skrive alt på nytt!!! Da har jeg hele den teksten i allefall!!!! [:D] Jeg og ei venninne skal framføre sangene.. vi kaller oss for "ole og sputnik" hehehe.. (så skulle jo egentlig kunnet sangene.. men gått i glemmeboka.. [&:]

får ikke til å kopiert å limt det inn fra her heller.. "for stort"??? Dummeste jeg har hørt.. hehe.. Har da gått før... [&:]

Linn1982 takk for morsomt tips!!!! [;)]

Back
Topp