Fertilitetssenteret - erfaringer?

Hei! Har du rukket å få noen erfaring fra Fertilitetssenteret enda? Vi skal på førstegangskonsultasjon hos de den kommende uken og er veldig spent…
Vi er på Fertilitetssenteret og har bare positivt å si om de :) Hadde første forsøk i desember, pga gynekologer med syke barn har jeg vært innom alle gynekologene der, alle har vært helt supre, kan virkelig anbefales :)

Hei! Jeg har bare vært på førstegangskonsultasjon, og det virket greit. Hyggelige folk. De valgte å prøve litt andre medisiner enn det jeg har fått offentlig, så det blir spennende å se hvordan det arter seg.

Jeg ble spurt om jeg ville begynne med stimulering samme dagen, men jeg måtte vente til neste syklus på grunn av noe som er i veien nå. Ble litt satt ut, for offentlig har jeg ventet 4 mnd mellom hver uttak/fryse forsøk. Så her er det kort ventetid!
Takk for svar! :) Godt det ikke er så lang ventetid, vi var på første time på Ullevål etter ferdig utredning på lokalsykehuset, ut i fra den infoen vi kunne hente trodde vi det var klart for 1. forsøk nå snart, dessverre fikk vi ikke mulighet til å begynne før til sommeren:( så da var det ganske enkelt å velge privat i mellomtiden..

Vi er på Fertilitetssenteret og har bare positivt å si om de :) Hadde første forsøk i desember, pga gynekologer med syke barn har jeg vært innom alle gynekologene der, alle har vært helt supre, kan virkelig anbefales :)
Så godt å lese:) takk for svar! Virker som en fin plass å begynne:)

Back
Topp