Babyønske19
Blir kjent med forumet
Tusen takk, og i like måteTusen takk! Håper du blir fornøyd og ikke minst at du får drømmen oppfylt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, og i like måteTusen takk! Håper du blir fornøyd og ikke minst at du får drømmen oppfylt
Vi er på Fertilitetssenteret og har bare positivt å si om de Hadde første forsøk i desember, pga gynekologer med syke barn har jeg vært innom alle gynekologene der, alle har vært helt supre, kan virkelig anbefalesHei! Har du rukket å få noen erfaring fra Fertilitetssenteret enda? Vi skal på førstegangskonsultasjon hos de den kommende uken og er veldig spent…
Takk for svar! Godt det ikke er så lang ventetid, vi var på første time på Ullevål etter ferdig utredning på lokalsykehuset, ut i fra den infoen vi kunne hente trodde vi det var klart for 1. forsøk nå snart, dessverre fikk vi ikke mulighet til å begynne før til sommeren så da var det ganske enkelt å velge privat i mellomtiden..Hei! Jeg har bare vært på førstegangskonsultasjon, og det virket greit. Hyggelige folk. De valgte å prøve litt andre medisiner enn det jeg har fått offentlig, så det blir spennende å se hvordan det arter seg.
Jeg ble spurt om jeg ville begynne med stimulering samme dagen, men jeg måtte vente til neste syklus på grunn av noe som er i veien nå. Ble litt satt ut, for offentlig har jeg ventet 4 mnd mellom hver uttak/fryse forsøk. Så her er det kort ventetid!
Så godt å lese takk for svar! Virker som en fin plass å begynneVi er på Fertilitetssenteret og har bare positivt å si om de Hadde første forsøk i desember, pga gynekologer med syke barn har jeg vært innom alle gynekologene der, alle har vært helt supre, kan virkelig anbefales