Fertilitet i media

Åååh, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så det. Såå perfekt rett etter bryllup og allting.. No'n som har det.. [emoji14]
 
Nja, jeg vet ikke jeg. Tipper de har vært igjennom grundige sjekker begge to om de har vært enige om ønske om barn også på grunn av hennes alder. For alt vi vet kan det jo hende de har vært gjennom ivf. De har jo ikke tiden på sin side om de vil ha flere så tipper det er lite tilfeldigheter, så få som mulig i alle fall.
 
Nja, jeg vet ikke jeg. Tipper de har vært igjennom grundige sjekker begge to om de har vært enige om ønske om barn også på grunn av hennes alder. For alt vi vet kan det jo hende de har vært gjennom ivf. De har jo ikke tiden på sin side om de vil ha flere så tipper det er lite tilfeldigheter, så få som mulig i alle fall.

Uansett...gift i mai og termin til våren...da har det jo gått relativt fort da, selv hvis det har vært ivf fra start:)
 
Åååh, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så det. Såå perfekt rett etter bryllup og allting.. No'n som har det.. [emoji14]
Hehe det får'n si. Ikke at jeg ville være kongelig likevel dog:rolleyes:
 
Uansett...gift i mai og termin til våren...da har det jo gått relativt fort da, selv hvis det har vært ivf fra start:)

Ja, det er god klaff uansett! Glad jeg uansett ikke er i deres situasjon. Øyne på seg til enhver tid!
 
Ja, det er god klaff uansett! Glad jeg uansett ikke er i deres situasjon. Øyne på seg til enhver tid!
Ja huff...enig! Alt det intime og private i livet kommer på forsidene....

Uansett har du nok helt rett i at det er lite tilfeldigheter ute og går...men det får vi på andre siden jo sjelden vite noe om. Slitsomt for dem å måtte være perfekt:/
 
Last edited:
Kjekt for dem at det har gått kjapt. En ønskedrøm for de fleste det. Kjipern for dere andre som har trøbla <3
 
Kjekt for dem at det har gått kjapt. En ønskedrøm for de fleste det. Kjipern for dere andre som har trøbla <3

Og vil jo bare si at det ikke er fordi jeg overhodet ønsker for noen at de skal slite, absolutt ikke det jeg mener.... Det er at jeg nå mer enn før legger merke til hvordan akkurat det med prosessen kjærester, gift, gravid så ofte utad fremstilles som en vei som er så selvfølgelig:) good for them, så klart!;)
 
Og vil jo bare si at det ikke er fordi jeg overhodet ønsker for noen at de skal slite, absolutt ikke det jeg mener.... Det er at jeg nå mer enn før legger merke til hvordan akkurat det med prosessen kjærester, gift, gravid så ofte utad fremstilles som en vei som er så selvfølgelig:) good for them, så klart!;)
Det er det Vivaliva skriver, jeg tenkte på også. Disse er kanskje sånn sett et dårlig eksempel siden det KAN hende det er IVF inne i bildet (men det er ingen selvfølge). Men vi har maaange eksempler på andre kjendiser og kongelige som følger "oppskriften" kjæreste, forlovet, gift, og så barn innen et år. Og selv om man ikke ønsker for andre at de skal slite med å få barn, så setter det ting i perspektiv, og jeg synes det er helt lov å reagere på det for egen del og synes det er kjipt. Vi er bare mennesker..
 
Jeg har vært en av dem som alt har gått på skinner for... Eldste satt på første forsøk da vi bestemte oss for å prøve... men jeg har også vært i den andre leiren å.. 2 år og 8 mnd brukte vi på å få nummer to. Først MA, deretter SA for deretter å få påvist ekstremt masse avvik og tur til Trheim for fosterdiagnostikk hvorpå alt til slutt endte i en ny MA. Alle tre gangene så vi hjertet banke, og hver gang ble våre hjerter knust... Gikk til sammen 34 uker gravid på disse 3 svangerskapene. Før vi til slutt fikk vår veldig etterlengta baby... så jeg skjønner hva dere mener. Men vi vet aldri hvilken historie folk bærer. For all del, kanskje dama ble skilt i første ekteskap fordi dem ikke fikk barn. Kanskje har folk prøvd i mange år før dem gifta seg, men det har ikke klaffa før rett etter bryllupet.. Livet er dessverre en gang slik at noen trøbler og noen får alt på gullfat - eller kommer i lykka mens dem selv føler dem er i ulykka... Men mye kan ennå gå galt for dette paret, og tenk hvilket trøkk det vil være på dem da...
Bare sånn at det er sagt, jeg skjønner hva dere mener og alt det. Vært der selv.. men bare for å poengtere det jeg skrev først - kjipern at dere har trøbla.
 
Beklager for at jeg skriver her! Har ikke barn enda.. men vi prøver!

MEN! Vi giftet oss 12 mai! .. en uke før dem!
Vi startet med en gang og prøve...
Følte meg ganske snurt når jeg så dette :(
Selvfølgelig er det koselig! Men det går tydeligvis lettere for andre!

Pp 4 (forrige) endte i kjemisk.
Var bare 3+3, men likevel
 
  • Liker
Reactions: Vbt
Back
Topp