Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier vel annenhver da tror jeg![]()

Tenker annen hver holder. Må få tid til og produsere nye svømmere.
Vi fikk beskjed om at han har litt nedsatt, så vi fikk da beskjed om å ikke hygge oss 4-5 dager før EL! Synes det er dritskummelt å skulle satse alt på en gang men, vi får se neste uke om det har klaffet da [emoji2]
Nå skal det sies at vi har vært prøvere siden februar 2016. Og det er først nå vi får ordentlig hjelp! Så denne pp gikk jeg på både clomifen og tok ovitrelle sprøyte [emoji4] så da visste vi jo når EL var [emoji4][emoji28] men synes allikevel det var skummelt å bare måtte vente! For har jo alltid lest og hørt at en burde hygge seg annenhver dag...Det virker slik jaLitt rart å tenke på at nesten ingen anbefaler hver dag selv om jeg selv vet jeg ikke hadde orket
Ja, tenker litt sånn jeg og. Men så kommer tanken om at tenk om man ikke har truffet riktig på blinkenDa er det kanskje bra med små porsjoner med regelmessig.... Vet ikke as
Oi, det var jammen litt av en oppgave. Forstår at du føler det er skummelt.
Hvordan sørger dere for å treffe blink? Pleier du f.eks å gå for full pakke med tappe-sjekking, temping og el-tester for å være sikker på at du treffer riktig?
Nå skal det sies at vi har vært prøvere siden februar 2016. Og det er først nå vi får ordentlig hjelp! Så denne pp gikk jeg på både clomifen og tok ovitrelle sprøyte [emoji4] så da visste vi jo når EL var [emoji4][emoji28] men synes allikevel det var skummelt å bare måtte vente! For har jo alltid lest og hørt at en burde hygge seg annenhver dag...