Ferskt frisk blod, uke 9, viste seg å være SA ...

Uff, for en fæl opplevelse :( Håper du får positivt nytt på ul i morgen. Sender deg en god klem :Heartred

Uff, kom meg ikke til ul i dag, legen slet med å finne plass til meg, så har fått time i morgen i stede.

Jeg begynte å bli bekymret og uvel så jeg reiste på legevakten i stede. Fikk en hyggelig gynekolog, men undersøkelsen var fæl, syntes jeg. De har ikke ul på legevakten så det ble spekel for å se etter blødning, rugging av livmor og fingrene oppi og klemming på magen....uff så fælt det var i den situasjon. Det var vondt. Ubehaget i underlivet og magen ble jo ikke akkurat bedre etter undersøkelsen. Fikk konstatert at blodet kom fra livmor og at den var åpen, og at det aller mest sannsynlig da er en (pågående) SA, men jeg må til gynekolog for å bekrefte - det var visst prosedyren på legevakten :(

Det var en helt absurd situasjon, klaret knapt å gråte der jeg satt. Forferdelig å ikke få konstatert ordentlig, for nå sitter jeg hjemme og holder i et mini halmstrå. Men etter tilbakemeldingene og den behandlingen/undersøkelsen der, så føler jeg liksom ikke så mye kan være igjen oppi der. Jeg vet det nok er standard undersøkelser, og at hun ikke ville meg vondt, men det føltes jo ikke bra :(

Jeg kan heller ikke skjønne de kan si dette uten å ta UL o_O Håper på det beste ❤️

Senere på kvelden i går (samme dag som legevakten timen) fortsatte blødningen og ubehaget i magen å øke. Jeg måtte til slutt ta Paracet, jeg hadde vondt og vansker med bevege meg. Jeg forsto at dette umulig kunne gå bra.

I dag fikk jeg det bekreftet, det er ikke lenger noe liv laga i magen min :(Et ørlite frø som var på vei ut av kroppen min kunne ses på ul, så lite og på langt nær så stort som det burde ha vært i dag (9+3). Gynekologen mente det var gått til grunne for 3-4 uker siden. Han fjernet det lille som var igjen av det, slik at prosessen skulle gå raskere og jeg skulle få mindre vondt.

En ting er sikkert, om jeg skulle valgt om igjen hadde jeg handlet raskere og bestilt time hos privat gynekolog og ikke reist på legevakten, for den undersøkelsen skulle jeg ønske jeg hadde vært foruten, informasjonen og samtalen med legen der, derimot, er jeg glad for at jeg fikk, for det roet meg ned litt. Litt blandet med ande ord.

Da melder jeg meg ut herifra og ønsker alle lykke til videre:Heartred Takk for rådene, lykkeønskinene og håpet dere gav meg, men det er over for denne gang for meg:Heartred Nå skal jeg gråte litt.

Huff - stakkars [emoji22] det høres ut som en skikkelig dritt opplevelse... Ønsker deg lykke til videre og at du slipper å oppleve noe sånt igjen [emoji173]️

Ånei! Stakkars deg [emoji173] Krysser alt jeg har for at neste spire er raskt på plass og sitter der til mål [emoji1317]

Det var trist. Det er forferdelig å miste. Du får be mannen kjøpe inn mye god mat og kanskje litt vin til helgen - ta vare på hverandre og så håper jeg spiren sitter raskt igjen :Heartred Jeg mistet 9+5 i mars og spiren satt etter 1 mens.

Ånei, så fryktelig trist :crybaby2
Sender deg en stor styrkeklem ❤️

Nå fikk jeg skikkelig klump i magen og tårer i øynene... jeg er jo også 9+2 eller 3 i dag. Det må være ordentlig fælt. Håper du blir tatt godt vare på den neste tiden! Stor klem til deg, og lykke til med neste spire!!

Dette var innmari trist å lese [emoji174] skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem IRL, men det får bli en viral en. Lykke til med ny spire som forhåpentligvis sitter igjen snart [emoji173]️[emoji173]️

Så trist å lese [emoji17] lykke til og stor klem [emoji173]

Back
Topp