Fersking i Drammensområdet...

LilleSuseSpire87

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er fersk på forumet og akkurat testet positivt:)
Det er kun min kjære og jeg som vet om dette og jeg har ikke lyst til å snakke med noen andre om dette enda..

Sånn det ser ut er jeg 5+4 :)
Så da burde jeg vel komme meg til en kontroll snart, i alle fall bestille meg en time til kontroll..!

Prøvd å finne ut hvor jeg burde henvende meg, men har ikke blitt så klok.. "/

Noen i Drammen som kanskje kan hjelpe meg litt? :)
Å gå til legen min frister lite da det er flere kjente som jobber der...

På forhånd takk! :anyone

Last edited:
Hei og velkommen. Du kan jo gå til jordmor? Jeg har nok tenkt til å bruke hun på Marienlyst helsestasjon. Ellers vet jeg flere går til gynekologklinikken. Der tror jeg du kan få oppfølging fra lege også, men tror det koster litt? Er verdt å undersøke hvis du ikke vil bruke fastlegen. (Må si jeg ble litt nysgjerrig på om jeg vet hvem du er... :) )

Hei og velkommen. Du kan jo gå til jordmor? Jeg har nok tenkt til å bruke hun på Marienlyst helsestasjon. Ellers vet jeg flere går til gynekologklinikken. Der tror jeg du kan få oppfølging fra lege også, men tror det koster litt? Er verdt å undersøke hvis du ikke vil bruke fastlegen. (Må si jeg ble litt nysgjerrig på om jeg vet hvem du er... :) )

Hei Jordbærpiken :)
Takk for det. Og takk for svar!
Jeg får ta en tlf dit å høre. Kjenner jeg gruer meg litt, men det er nok fordi jeg er spent og nysgjerrig.. Hehe..
Jeg er innflytter i Drammen.. Så tror nok ikke det... Men, man skal aldri si aldri... ;):(
(den siste smilyen ble feiltrykk og får den ikke bort når jeg er på tlf...skjønner ikke hvorfor.. Sorry! )

Ha en fin dag:)

Hei Jordbærpiken :)
Takk for det. Og takk for svar!
Jeg får ta en tlf dit å høre. Kjenner jeg gruer meg litt, men det er nok fordi jeg er spent og nysgjerrig.. Hehe..
Jeg er innflytter i Drammen.. Så tror nok ikke det... Men, man skal aldri si aldri... ;):(
(den siste smilyen ble feiltrykk og får den ikke bort når jeg er på tlf...skjønner ikke hvorfor.. Sorry! )

Ha en fin dag:)
Nei, da er det nok ikke så sikkert jeg vet hvem du er :D vi er i hvert fall like gamle :)

Gratulerer så masse med spira :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde nok ringt til gynekologklinikken hvis jeg var deg! Veldid flinke der. Kan koste litt mer. Men når jeg var der sist, betalte jeg bare 150 kr. Så litt billigere for gravide :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da ble ikke det valget så vanskelig... Visst noen lurte på hvordan det gikk ;)
Prøvde å ringe på Marienlyst helsestasjon, men da fikk jeg streng beskjed om å ringe til fastlegen min. Det var obligatorisk første kontroll... Ufin dame jeg snakket med egentlig.

Så da måtte jeg jo det da.. Til min store lettelse hadde jeg fått enda en fastlege(sikkert fordi min ikke jobber 100%, sjelden jeg er hos han) så da valgte jeg den nye :)

Dette blir 19 lange dager om lille spire velger å holde seg på plass kjenner jeg... :cool: men samtidig kjempe spennende:smiley-bounce013

Hadde nok ringt til gynekologklinikken hvis jeg var deg! Veldid flinke der. Kan koste litt mer. Men når jeg var der sist, betalte jeg bare 150 kr. Så litt billigere for gravide :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var billig til å være der! Ser at det er mange forskjellige priser ute å går der... Så ikke lett å bli klok på hvor mye ca en betaler... Jeg skjønte ikke så mye ut fra hjemmesiden dems heller... Kan jo høre litt med legen min når jeg kommer til hun, hva hun anbefaler :)

Kjenner at jeg ble litt skeptisk til Marienlyst etter den tlf.samtalen jeg hadde dit...

Back
Topp