Ferske reker

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Nå har jeg så inderlig lyst på reker! Tror sjømat er min craving dette svangerskapet. Hvor kjøper dere ferske reker? Går det an å få tak I ferske reker hele uken, eller er det I utgangspunktet forbeholdt helgen?

De store butikkene med ferskvare- og fiskedisk pleier å ha hele uka :)

Takk for svar! Det blir reker I morgen :)
Hvis du kjøper fryste reker som du tiner selv, er dette de absolutt ferskeste du kan få tak i:)( uten om de som står på brygga og koker da:p)

Dr blir jo fryst med en gang de er kokt. Syntes de er absolutt best! Og tar ikke lang tid å tine heller,hvis du legger de ut på et brett:)

Hvis du kjøper fryste reker som du tiner selv, er dette de absolutt ferskeste du kan få tak i:)( uten om de som står på brygga og koker da:p)

Dr blir jo fryst med en gang de er kokt. Syntes de er absolutt best! Og tar ikke lang tid å tine heller,hvis du legger de ut på et brett:)
De er jo faktisk billigere også! Da jeg bodde I Bergen kjøpte vi alltid på fidketorget :)

Ja det er de og:) en god del;p er nok for det høres mer "luksus" ut og kjøpe ferske reker, enn fryste;p Ja, der er det nok ganske ferske der å! :)

Vi har ingen som selger ferske reker, då blir alltid kjøpt fra frys :)
Bunnpris hos oss har store gode frosne reker :)

Back
Topp