ferromax jerntilskudd...

Lefsen84

Forumet er livet
noen her inne som har vert borti dem før? Jeg tok min første tabelett nå for 1,5 t siden... trur dere ikke at jeg havnet rett over dass nå nettopp med sprutspying så det kviner etter.. er drit kvalmen! 

Jeg har ikke reagert på akkurat det tilskuddet. Men engang jeg trodde jeg var lur og tok dobbel dose (tenkte jeg skulle få en pang star :-p) endte det med at jeg ble kjempekvalm og kastet opp. blæh!

Ellers vil jeg anbefale Niferex jerntilskudd. Det er det som har fungert mest optimalt for meg og så er den mild mot magen :-)

jeg ble skikkeligt uvel etter den tabeletten etter at jeg hadde kastet opp også.. ringte til legen for å hørre med dem hva jeg skulle gjør og slikt.. men kom ikke gjennom så ringte til legevakta.. men de ville ikke svare for de var så usikker og han legen sa at han ville ikke komme med ett svar fordi han ikke kjennte meg og siden jeg var gravid.. for det var snakk om at det ble for mye jern på en gang at det var jernforgifting.. 

Tar ikke mer av den før jeg har snakket med legen min.. kan ikke ha det slikt..

Jeg har gått på Ferromax i snart to år...i begynnelsen så gikk jeg på to mn da jeg var et par mnd på veg, så hadde jg nok jern så jeg fikk beskjed om å trappe ned til en...Har aldri hatt noen problemer med de, mn de bør helst bli tatt med et glass appelsinjuice, for de løser seg fortere opp da :))

Back
Topp