ferietur...

Renate79

Flørter med forumet
Hei.
Det dukker stadig opp problemer gitt, og nå er det vår planlagte Thailand tur om 3 uker som er det store spørsmålet...Jeg har spurt meg litt rundt, og mange er litt skeptiske i forhold til den lille som vokser i magen. Siden det er så tidlig i svangerskapet (9 uker avreise uka) så var det hvis en risiko for infeksjoner +++ og jeg kunne miste. OG det har jeg jo ikke lyst til!!!Noen som sitter med nyttig informasjon? Skal jo til legen 2 dager før planlagt avreise, men det er litt nærme liksom. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.......

viss du ikke får lege time tidligere så er det jo fullt mulig å bruke helsesøster f.eks....jeg vil tro hun vet en del om sånt, kan være det er noe mat/vann du må holde deg unna når man er på sånne steder...tror jeg har hørt at maten bør være godt stekt.spør henne du, bedre å være forberedt enn ikke å være det, da kan man jo tenke som så at du gjorde ditt beste....

Tror jeg ville bestilt en time hos jordmor...
Kan nok være greit å ha undersøkt dette i litt bedre tid enn 2 dager før avreise![;)]

Enig med de andre.. ta kontakt med helsestasjon, eller noen.. [8|]
Sjekk i allefall litt før du skal reise, så slipper du i alle fall å ha dårlig samvittighet for at du ikke passa bedre på[;)]

Lykke til, og god tur! [:D]

Back
Topp