Ferietur

Jandia

Glad i forumet
I begynnelsen av februar skal bestekompisen til mannen min flytte til andre sida av jordkloden, og i den forbindelse skal det arrangerers "farvel-weekend" et sted. Det er da snakk om å leie hytte og stå på ski... (er en aktiv gjeng).

Jeg vil så klart være med, har blitt enige med resten av gjengen at det ikke blir fylletur, så jeg skal tilbringe dagen alene på hytta (lese bok etc) og så skal jeg lage middag eller noe sånt til de andre kommer ned fra fjellet.

Spm mitt er da, er dette dumt av meg? Jeg vil da være 33 uker på vei. Og vi kommer til å ordne det slik at mannen ringer meg et par tre ganger i løpet av dagen for å sjekke at alt er greit. Ikke kommer vi til å reise midt på vidda heller, men ett sted ikke mange timer unna Oslo. Nå skal det nevnes at jeg er i fin form... så langt. hmm

HAR SÅ LYST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen som forresten har tips til hvor man kan dra? Gjør ikke noe om det er en litt stilig hytte med badstue og stort badekar heller... hehehe

Hvorfor skulle det være dumt??
Selv var jeg ute å reiste 2-3 uker før termin[:)]
Ville dratt jeg,og så lenge du har dekning på tlf er det jo ingen fare! Livet må jo ikke stoppe helt opp,bare å nyte siste tiden og dra å koooos deg!![:D]

kom deg på en koselig tur du[:)]

kos deg på ferie. De allerfleste får ikke før en to uker før termin i allefall. Jeg hadde ikke tenkt meg om to ganger.[:D]

[:D]Ville sjekket ut Hafjell. Vet de har hytter med boblebad ol. Det er bra med snø på fjellet der,og slalom for de som vil.(Flott å ta heisen til toppen,med langrennsski-og gå innover fjellet.) Det er ca to og en halv time fra Oslo,og 20 min forbi Lillehammer.(som har en flott fødeavdeling.....)

Synes du skal dra ut og kose deg jeg! Jeg reiste til danmark da jeg var 30 uker.
Alt kan jo sje,men tror det er best og bare planlegge etter terminen.[:)]

Klart du skal dra, om du føler du er i form til det, kos deg[:)]

Back
Topp