Ferietips

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg vurderer å ikke reise bort i ferien værtfall ikke så veldig langt, tenker å bli på østlandet, Noen som har noen ferietips eller ting jeg kan finne på sammen med samboer og en 4 åring, steder å reise til, dagsturer, evt et par overnattinger ol på østlandet?

Hadeland glassverk
Blaafarveværket
Bjørneparken i Flå
Langedrag

Kommer jo litt an på hva dere liker å gjøre også, og formen din :)

Jeg har vært mye på de to første, og på blaafarveværket er det jo en liten gård med dyr, fint uteområde for piknik og leik samt gruvene litt lengre avgårde om man vil det. Kommer også an på hvor dere er i utgangspunktet og hvor langt det er greit å reise.

Hunderfossen er perfekt for en 4-åring - kan man ta Lilleputthammer i samme slengen :)
Heisa opp Hafjell, kjempefin lekeplass med taubane på toppen.

Noen som vet noe man kan gjøre ved svenskegrensa sånn ca 2-3 timer kjøring fra Oslo?

Noen som vet noe man kan gjøre ved svenskegrensa sånn ca 2-3 timer kjøring fra Oslo?
Tja skjer som regel ting i både strömstad, Årjäng, Arvika og charlottenberg, spørs litt hva du helt vil :)

Jeg vurderer å ikke reise bort i ferien værtfall ikke så veldig langt, tenker å bli på østlandet, Noen som har noen ferietips eller ting jeg kan finne på sammen med samboer og en 4 åring, steder å reise til, dagsturer, evt et par overnattinger ol på østlandet?
Vi tenkte prøve oss på enten langdrag eller Lilleputthammer :) høres koselig ut begge deler!

Back
Topp