Ferietips?

Solstråletante

Elsker forumet
Jeg elsker å reise, skal på tur til høsten med gutta mine[:)] Noen som har noen tips? Har vært de fleste typiske sydensteder.. Noen som har noen favoritter? Eller drømmer som jeg kan adoptere? Har vært på jorden rundt reise før, så er ikke redd for å reise rare/eller litt upraktiske steder[8D]

Orchid Hotel & Resort på Karon Beach i Phuket!! Fantastisk fint og barnevennlig hotell. Da jeg og samboeren min var der i fjor vår var det MANGE med barn (og spedbarn) som reiste dit. Og så er det jo så fint i Thailand og [:)]

http://www.katagroup.com/phuketorchid/

Ellers er Parga i Hellas ganske fint. Koselig, liten havnelandsby.

Jeg og mine to engler tenkte å dra til tyrkia til høsten...nærmere bestemt side.

Ser litt på turer på www.sembo.no

ORIGINAL: Marta25

Orchid Hotel & Resort på Karon Beach i Phuket!! Fantastisk fint og barnevennlig hotell. Da jeg og samboeren min var der i fjor vår var det MANGE med barn (og spedbarn) som reiste dit. Og så er det jo så fint i Thailand og [:)]

http://www.katagroup.com/phuketorchid/

Ellers er Parga i Hellas ganske fint. Koselig, liten havnelandsby.

Har sett på det før:) Har vært to ganger i Thailand - Elsker det stedet:D Men, er ikke vits å reise dit i september - vil heller dit når det er vinter her, da er det bedre vær der også:)

Er Parga barnevennlig? :)

Montenegro er fantastisk!!!

Ja,Parga er nok sikkert barnevennlig også. Vi bodde på et hotell med egen leilighet. Var ikke så opptatt av "barnevennlighet" når vi var der, da mini'en ikke var påtenkt engang da. Men er veldig koseligt der. [:)] Du finner nok barnevennlige hoteller rundt overalt [;)]

Parga er FANTASTISK!!!! [:D]

Meeen, bystranda er ikke like fin som stranda som ligger ved siden av. Og det er nok veeeldig mye enklere å holde seg til bystrandra for barnefamilier. Men om det ikke er det som er det viktigste ed reisen er parga helt fantastisk nydelig! Fineste stedet jeg har vært iallefall! det er mange trapper opp og ned for å komme seg fra sentrum og over til den nydelige stranda der, ellers går det også en båt fra kaia til stranda [:)]

Back
Topp