Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger med på denne.
Mine tips er Dubai og Florida
Ja, vi har faktisk sjekket opp de to stedenelitt sånn type sted vi kunne tenke oss.
ThailandNoen som har noen tips til fine steder å dra på ferie i februar-ish måned?
Må være varmt og ting å gjøre der (utenom å ligge på stranda)![]()
Begge stedene er fantastiske!
Dubai var helt supert å reise til med barn! På flyplassen la de ordentlig til rette for oss. Men taxisjåførene kjører som om de har stjålet bilen, så ta med bilstol hjemmefra.
I Florida så leier dere bil selv. Jeg tok med bilstol selv, men tror dere skal få leid ok stoler der.
Til Florida reiser dere med tomme kofferter. Kjøper alt dere trenger der.
Har dere bleiebarn så tar dere med bleier selv. Anbefaler å leie hus om dere skal til Orlando. Billig og realt. Husene som leies ut har som oftest basseng, og d er type nettinggjerder rundt de slik at diverse viltdyr ikke plutselig dukker opp![]()
Du frister du meg ekstremt med Florida!!!![]()
Anbefaler Mexico, Dubai og Florida på den tiden. Deilige ferieplasser
Vi tenker å reise tilbake til Mexico i februar, da der ble litt knapt med tid sist, og det er mer jeg vil gjøre.
Et veldig deilig sted. Og mye å gjøre om en ikke bare ville ligge på solsengaMexico hadde også vært gøy!!
Det har jeg ikke tenkt på en gang. Det skal sjekkes ut