ferietips i Danmark?

mamma1*

Betatt av forumet
Vi skal reise til Danmark i begynnelsen av juni, noen som har tips til kjekke bosteder på Jylland?
Har lyst å bo i leilighet/hus (ikke hotellrom).

Ebeltoft er jo en klassiker. [:)]

Har feriert mye i Danmark og må si at Marienlyst på Lolland, Falster er min favoritt. Litt nedenfor København. Er mye mer stabilt klima og vakre strender som minner om syden! leste en artikkel om det stedet i Foreldre og barn hvor det ble anbefalt på det sterkeste for barnefamilier. Er litt mer enn bare nordmenn som ferierer der og det er bare herlig der. Knutenborg safarie park, bon bon land, lalandia badelandet, middelalderparken + en hel del andre parker ligger rett i nærheten. Og under en times kjøring til København. Ikke så "oppbrukt" som mange av attraksjonene på Jylland! Vi skal dit i sommer igjen, 5 gangen jeg er der[8D]

I år skal vi bo i kvie sø[:)] ca 30 minutter til billund og 30 minutter til Esbjerg. Så vi tenker vi bor landlig til med badmuligheter 150 meter unna, samtidig som det er sentralt[:D]
Har hørt pøt strandby er bra. Noen har klaget på strendene der. Ellers har jeg bodd ved ebeltoft, sydals, thyborøn(ikke dra dit, hehe), liker å variere litt vi. Vi har kost oss uansett hvor vi hasr vært... Elsker Danmark[:D]

ORIGINAL: Helene...

Ebeltoft er jo en klassiker. [:)]

[:D]

Back
Topp