Ferietips for vordende foreldre

Leppo

Betatt av forumet
Da det blir mye jobb i sommer, blir det lite feriering på oss. Men vi ønsker oss en getaway, en litt sånn siste lille miniferie før babyen melder sin ankomst ❤️
Er det noen som har noen gode tips og forslag på fine steder her til lands? :love017
 
Da det blir mye jobb i sommer, blir det lite feriering på oss. Men vi ønsker oss en getaway, en litt sånn siste lille miniferie før babyen melder sin ankomst ❤️
Er det noen som har noen gode tips og forslag på fine steder her til lands? :love017
Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg sjekket inn en langhelg på et spahotell eller badehotell langs Oslofjorden i sommer. Bare avslapning, bading og god mat. Herlig❤️
 
Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg sjekket inn en langhelg på et spahotell eller badehotell langs Oslofjorden i sommer. Bare avslapning, bading og god mat. Herlig❤️

Det er noe jeg også tenker hadde vært skikkelig deilig nå! Før jeg fikk barn tenkte jeg mer på opplevelser enn avslapning :p Rart hvordan det forandret seg :wacky::p
 
Det er noe jeg også tenker hadde vært skikkelig deilig nå! Før jeg fikk barn tenkte jeg mer på opplevelser enn avslapning :p Rart hvordan det forandret seg :wacky::p
Jeg lurer på å ha barnevakt en natt når vi besøker min familie på Østlandet og sjekke inn på hotell alene for litt luksus og avslapning. Hadde vært såååå digg❤️
 
For oss ville ut og spise ,spa og hotell vært helt nydelig, men det er jo mye annet som er kjekt og. Loen skylift og hotell Alexandra, med innlagt tur til Oldedalen f.eks?
 
Jeg lurer på å ha barnevakt en natt når vi besøker min familie på Østlandet og sjekke inn på hotell alene for litt luksus og avslapning. Hadde vært såååå digg❤️

Åh, det høres helt fantastisk ut! Må nok vurderes her også det :angelic::D
 
Det må nok bli noe ordentlig avslapning, men god mat, gjerne spa og bad ja - altså, hvor herlig :love017
 
Sist gang tok vi inn på hotell i byen, spiste middag og kosa oss bare vi to. Husker vi gikk og lette etter noe i butikkene og plutselig hadde vi gått så langt at jeg ikke klarte gå lenger. Måtte ta taxi tilbake til hotellet :facepalm: var ikke mange kvartalene det var snakk om altså, men formen var så dårlig mot slutten..!
Denne gangen skal vi jo ha litt ferie sammen som en familie på tre, det blir muligens båtferie. Kommer litt an på hvordan bekkenet holder seg. Håper at jeg og mannen får tatt oss ei helg alene i løpet av august eller september, da. Middag og hotell, muligens et sted med boblebad. Om det er i nærheten av en burger king så jeg kan få chili cheese i hotellsenga til kvelds er det bonus :angelic:
 
Sommeren før vi fikk vårt første barn var vi på Farris bad. Anbefales!
 
Ville gått for Farris bad. Ikke vært der enda, men håper å få til en kjærestehelg en gang i fremtiden.

Vi dro til Santorini da jeg var gravid med første. Helt fantastisk flott der. Akkurat som på bildene.
 
Ville prøvd flyt. De har bad for par der man kan ligge sammen i et lite basseng med stjernehimmel og flyte fritt i vannet. MÅ være digg for et slitent bekken og en sliten rygg ;)
 
Vi har muligheten til å dra på Farris bad, og var der sist jeg var gravid på massasje,men den gravidmassasjen var skikkelig kjip. Ligge rett ut på ryggen på hard benk, og hovedfokuset på behandlingen var at jeg skulle ligge med varm grønn gjørme eller noe på magen alene i 20 minutter eller noe. Jeg ville jo få litt ordentlig massasje på sår rygg/skuldre og ømme ben, det var mest stryking. :p så ble litt skuffa, haha. Har ikke overnatta der da, det er kanskje en opplevelse i seg selv?
 
Back
Topp